Sunday, June 30, 2013

Oriflame Beauty Studio Artist Gel Eye Liner recenzija

Vreme je za drugu recenziju, drage čitateljke. U pitanju je gel lajner koji je Oriflame izbacio u katalogu broj 9. 








Gel dolazi zapakovan u kartonsku ambalažu zajedno sa minijaturnom četkicom za nanošenje gela, sadrži 3 grama proizvoda, dok je sam gel u staklenoj ambalaži sa plastičnim crnim poklopcem kao što je i većina gel lajnera zapakovana. Sastojci:






Iako mi ovaj proizvod baš i nije bio neophodan, poručila sam ga očekujući proizvod koji bi nadmašio Avonov shock gel lajner, ali se baš i nije najbolje pokazao. U svakom slučaju daleko je bolji od Avonovog lajnera, ali glavna zamerka ide ka pigmentaciji koja i nije bas najsjajnija.





Gel je malo čvršće strukture nego recimo Essence gel lajneri ( pigmentacija mu je lošija od Essenca ), ali se može jako lepo pokupiti četkicom. Kada sam ga mazala probala sam i sa njegovom četkicom i sa mojom standardnom koju koristim za gel lajnere. I upravo se prilikom nanošenja vidi najveći nedostatak, a to je da se jako čudno nanosi, naime uz korišćenje njihove četkice linija se izvlači deblje i to tako da sredina linije ostane nepopunjena ( tj bez proizoda ) a  oko te sredine se iscrtaju dve linije ( nadam se da je ovo što sam napisala imalo smisla ).



Četkica je zaista minijaturna, i mada se može koristiti uz ovakav tip proizvoda ( možda bi bolje išao uz neki tečniji lajner ), nekako mi je savršen za nanošenje senki za obrve ( tako da bi savršeno mogao da odmeni Essencovu četkicu iz one paletice za obrve ).


Na redu je swatch na kome se lepo vidi da to ipak nije the blackest of black nijansa, i mada to možda nekome i neće smetati toliko, ja očekujem od bilo kog lajnera ( u crnoj boji ) da bude carbon black, tako da za sada Essence gel lajner ostaje ipak moj top of the pops.





Ovo je jedna moja izvedba ovog lajnera, maskara je Max Factor 2000 calories, a olovka na waterlineu isto Max Factor mislim da je nijansa Natural. 



Još jednom, proizvod zaista nije loš, možda je malo neobičan za moje poimanje gel lajnera i možda bi to bio lajner koji bih nosila na plus 200, jer kad se nanese zaista ne mrda nigde i nekako se stopi sa okom ( ne tetovira kapak i lepo se može skinuti i bez micelarne ), ali ga ne bih ponovo kupila jer očekujem više od ovakvog proizvoda.






Nadam se da ste uživali čitajući me. Pozzzzzzzzzz

4 comments:

  1. Kao da opisuješ elf-ov ajlajner koji sam pre koristila... Ujedno i prvi, samo što je na njemu pisalo cream, što donekle i jeste stanje u kome je :) Sada koristim maybelline gel ajlajner i stvarno sam oduševljena! I time da si počela da pišeš blog <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga. Čula sam od više ljudi sjajne utiske za Maybellinov gel, definitivno je na mojoj to buy listi.

      Delete
  2. Super ti je blog, pratim! I ja sam plava,ali nikako da se nadjem na ti sa ajlajnerom:(Sad me inspirisale malo ove tvoje fotke,pozdrav

    ReplyDelete