Saturday, June 29, 2013

Prvi post


Prvi post je rezervisan za proizvod koji me je oduševio i koji se nalazi na mojoj nagomilati ovo poput veverice listi. U pitanju je Ebelinova varijanta Beauty Blendera. 


Ebelin je inače DMova marka poput Balee i Alverdea i najčešće ima ove usputne stvarčice za kozmetiku i kosu koje ja jednim imenom zovem little helpers. Pošto nisam ponosni vlasnik pravog Beauty Blendera, ne mogu da ga uporedim sa njim, ali ovo su moji utisci: sjajna stvarčica za nanošenje tečnog ili kompakt pudera kao i za blendanje korektora.


Cena mu se u DMu kreće oko 340 din, a koliko znam originalna varijanta ovog sunđerčića je negde oko 20 dolara, tako da je izuzetno isplativ. Ovako izgleda u originalnom pakovanju.






Na etiketi nisam uspela da vidim od čega je napravljen, na dodir podseća na sunđer, ali nije toliko mekan, najviše me podseća na Dormeo dušeke pošto ima taj memorijski efekat da se posle stiskanja vrati u prvobitni oblik. 




Ovo je moj korišćeni, opran je sigurno desetak puta do sad, nimalo nije izubio svoj oblik i još uvek se nisu pojavili znaci mojih noktiju po njemu. A sada najvažniji deo, kako radi: koristim ga isključivo suvog ( ukoliko se očekuje manja pokrivenost, može se malo nakvasiti ) uz Alveredov kompakt puder ili uz Maybellinov Mousse, mada sam ga koristila i za Revlonov CS, i oduševljena sam koliko se njime brzo našminkam ( što mi je i najbitnije ) i koliko divno stopi puder sa kožom i  prekrije nedostatke, bez efekta maske.  





Na slici je korišćen Alverdeov kompaktni puder u nijansi 030 Beige Rose.


Za kraj još jedan Ebelinov proizvod kojim sam oduševljena, u pitanju je sunđer za čišćenje lica i piling.


Ovo je čudesna mala spravica sa finim, mekim, gumiranim bodljama koje fantastično čiste lice i ostavljaju ga mekim i nežnim. Cena mu je oko 180 din u DMu.




To bi bilo sve za prvi post. Do sledećeg čitanja, pozzzzzzzzzzzzzz

5 comments:

  1. Jel ti treba vise proizvode kada njega koristis? Procitala sam negde da beauty blender upije dosta pudera.
    zanimljiv post :)

    ReplyDelete
  2. Kad koristim kompakt pudere trose se normalno, ali kad koristim tecne mozda ode malo vise proizvoda, ali sigurno manje nego kad recimo koristim bockalicu ili klasicne sundjere. Hvala

    ReplyDelete
  3. Bas sam ga gledala u dm-u i razmisljala da li da uzmem, cekala sam jos neku recenziju. Znaci, dobar je, sledeci put da ga ne zaboravim. ;) A jastuce za piling lica mi je odlicno! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je stvarno, a jastuče je predivno. Imala sam na umu da uzmem i gumirani aplikator za gel senke, ali sam tada odustala, a sad ga nema kod mene u DMu.

      Delete
  4. Aaa nisam ni znala da ima ebelin sundjer! Sad cu da jurim u dm da bacim pogled da ga probam. Naime vec duze vreme cekam i spremam se da kupim beauty blender ali je nazalost kupovina odlozena jer bi me postarina i sve izaslo khm khm tako da mi ovo dobro dodje :)

    ReplyDelete