Thursday, July 11, 2013

Balea proizvodi za samopotamnjivanje

Pošto je leto i napolju je pretoplo, na red za recenziju su došli proizvodi za samopotamnjivanje iz Balee. U DMu zaista ima dosta proizvoda iz ove linije, razna mleka, mackalice, kreme za lice i ostalo, a meni su za oko zapala ova dva proizvoda, Balea Magic summer losion za samopotamnjivanje i Sundance krema za lice, i jedno u drugo  u varijanti za normalnu do tamnu kožu ( nisam baš nešto obratila pažnju da li ima i za svetlu kožu, ili je ovo jedina varijanta ).





I losion i krema imaju divnu teksturu, blagi miris, ne lepe mnogo i uopšte su jako prijatni za korišćenje jer pored te tamneće funkcije lepo neguju ( mada ja nemam suvu kožu, tako da ako vam je koža suvlja, možda neće negovati toliko ). Kada se namaže i losionu i kremi je potrebno jedno 5 minuta da je koža u potpunosti upije. Ovo je bitno, posebno za losion jer i na samom uputstvu piše da postoji mogućnost da  losion oboji veš ili odeću ( posebno ukoliko je bele boje ), meni se to lično nije desilo jer sam uvek čekala da se losion upije pa sam se tek onda oblačila.










E sad ono najbitnije, efikasnost. Ukoliko ste beli kao sir i hoćete da izgledate kao da ste sad došli sa Kariba, ne mogu reći da će vas razočarati, ali prosto nećete brzo crneti, pre ćete dobiti neku blago preplanulu boju tena tek toliko da ne izgledate kao utopljenik. Ja sam konkretno išla par puta u solarijum ( znam, znam, veliki no no za kožu ) i dva, tri dana na neko sunčanje tako da su mi ovi proizvodi došli kao poručeni za održavanje boje koju sam već imala. Ono što je svakako za oprez je da vas boja koju dobijete ( eventually ) neće štititi od opekotina od Sunca tako da i dalje morate mazati kreme sa visokim zaštitnim faktorom ako planirate da se čvarite na Suncu.








Za kraj cena ( prava sitnica ), losion je oko 229 din a krema za lice čini mi se 329 din. ( ili možda obrnuto, ne zamerite, bacam račune uvek posle kupovine ).





Do sledećeg čitanja,
X.O.X.O.

4 comments:

  1. Bas mi treba ovako nesto!Bela sam kao sir,ali bila bih zadovoljna i sa blago preplanulim tenom :D

    ReplyDelete
  2. Smatram da u losione za samopotamnjivanje treba malo vise uloziti,kako ne bismo ostale sarene,tako da me bas zanima kako ce ti se pokazati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nominovala sam te http://pirlitanje.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html :))

      Delete