Monday, July 29, 2013

EOTD

Drage moje, vreme je za jedan letnji EOTD ili eyes of the day look.







Naprosto obožavam ovakve every day lookove i mogu reći da sam se poprilično izveštila u ovakvim lookovima. A sada, za one koji se interesuju, proizvodi koje sam koristila:



Prvo ide baza za oči, i trenutno koristim (pored Avonove, koja je zaista fenomenalna) Alverdeovu bazu za senke, koja me polako (ali sigurno) osvaja, zato što mi se senke lepše blendaju kada nju koristim, a i svaka senka je uber pigmentisana sa njom, baš mi lepo popnu boje.


Potom sam (za još jači efekat boje) stavila malo Golden Rose korektora u beloj nijansi, mada za ovaj efekat sasvim lepo ide i bilo koji kreč beli krejon. 



Sada na red dolaze senke: prvo u uglovima očiju ide bela senka iz Flormar quada P042, ova pink je Aurina senka iz nove Hot spots kolekcije letnjih neonaca 41 Flashy Pink, i za kraj crna senka iz NYXove smokey palete (inače je ta crna ekstra jaka crna, ali ja blendam do iznemoglosti pa se zato ne primeti koliko je jaka).









Swatchevi senki 


Kao lajner sam koristila Essensov gel lajner, koji jako volim, precizan je i lepo pigmentisan i sa njim najlepše i najlakše izvučem liniju.


Četkice koje su korišćene su sledeće




Za kraj jedan kolaž sa ružom, a koristila sam L`Oreal 371 Pink Passion, koji je savršeno kremast i ima tu divnu nežnu pink nijansu savršenu za leto.



Kako vam se sviđa moj prvi EOTD?

10 comments:

  1. Predivno si se našminkala :) Divne boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ovo su definitivno moje boje. :)

      Delete
  2. Obožavam tvoje evridejeve :D Prelepo ti stoji ova boja! I karmin je prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga. Karmin je stvarno nešto posebno

      Delete
  3. Super je eotd :) Karmin mi se posebno dopada :)

    ReplyDelete
  4. Odlicno! Ja kad bih pokusala ovako nesto klovn mi ne bi bio ravan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, možda se lepo iznenadiš efektom ( mislim da ne bi bila kao klovn :D ).

      Delete
  5. Obrve savrsene, a sminkaa prava letnja :)

    ReplyDelete