Friday, July 5, 2013

LOTD

Drage moje, predstavljam vam svoj prvi LOTD ili Look of the day. U pitanju je moj svakodnevni look koji često nosim.






Korišćeni proizvodi za ovaj look su sledeći:

Lice - Rimmel Hide the Blemish korektor u nijansi 004 Natural Beige,Maybelline Matte Mouse u nijansi 032 Golden, L`Oreal True Match mineralni puder u nijansi N3 Creamy Beige, Ebelinov sunđer za nanošenje tečnog pudera. 








Elf bronzer Cool koji je već pri kraju, Nyx kremasto rumenilo u nijansi Hot pink, Ubu stippling četka koju koristim za konturisanje i Basic studio mini kabuik koju koristim za rumenilo.







Oči - baza za senke Avon, Nyx mono senke Alloha, Deep Bronze i Root beer, Oriflame Kajal Eye Liner u nijansi Carbon black, Essence crni gel lajner, a od četkica sam koristila, za bazu za senku Ubu četkicu za korektor, Essence Smokey eyes četkicu i četkicu za nanošenje senke, dok sam za gel lajner koristila Mi četkicu za lajner. Jedino nisam stagla da uslikam maskaru ( Max Factor 2000 calories crna ) i olovku za waterline ( Max Factor, mislim da je nijansa Natural ).








Usne - Nyx ruž Tea Rose ( prilažem sliku sa neta zato što neće lepo da mi se fotkaju ruževi tj boju nikako ne mogu da lepo uhvatim )



Nadam se da vam se dopada moj LOTD. 


10 comments:

  1. Ten je besprekoran :)!
    Jednostavna sminka, to i sama preferiram :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.:) Ovi najjednostavniji lookovi mi tako prijaju na ovim vrućinama.

      Delete
  2. Super,lagano,za leto. Bas si lepa devojka. Jesi li razmisljala da malo popunis obrve imas divan oblik ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Što se obrva tiče, ovih dana nisu baš svoje, malo sam ih čupkala gde ne treba da bih izvukla oblik bolje pa je na nekim mestima ostalo prazno, inače ih popunjavam olovkom, ali je ona baš baš bleda, moram da uzmem neku za nijansu jaču.

      Delete
  3. jao super si, preslatka! kazi mi molim te kakvu kozu imas? pitam zbog pudera. ja imam malo masniju, pa ne znam da li da ga kupujem, a bas me privlaci . Meni su tvoje obrve sasvim ok, ja tu nista ne bi dirala :)

    ReplyDelete
  4. Hvala draga. :) Biće i opširnijih postova o mom tipu kože kao i šta koristim za nju, a koža mi je masnija, malo, ne previše, iskoči po koja bubuljica tu i tamo, T zona hoće da se presija, tako da slobodno možeš da ga uzmeš. Meni je on jedan od boljih pudera.

    ReplyDelete
  5. Super lotd, svidjaju mi se proizvodi koje koristis :) I da, obrve su ti diiivne :)

    ReplyDelete
  6. Bas mi se svidja kako si se nasminkala :)
    Lepe su i ove Nyx senke :)

    ReplyDelete