Monday, July 22, 2013

NYX Cream blush - Red cheeks and Hot pink

Nastavljam u NYX duhu, budući da me je ova kozmetika bacila u trans, a moj novčanik u stanje besparice ( uhvatila mi se paučina po novčaniku, otkada je NYX stigao u Srbiju ), i sada vam predstavljam njihova kremasta rumenila. Ja sam uzela Red cheeks i Hot pink mada želim i Natural i Tea Rose.



Hot cheeks je predivna jarko crvena nijansa koja se divno blenda, pigmentisanost je odlična tako da je potrebno zaista malo proizvoda da bi se postigao željeni efekat, a ja ga stavljam tako što bukvalno bocnem četkicom po njemu i nanesem ga, a za jači efekat može da se nadograđuje ( mada ne znam kome bi to pristajalo, pošto je zaista uberpigmentisan ). Ja ga volim posebno što se njime postiže Snow White efekat tj obrazi kao kod Snežane ( i 7 patuljaka ) i dugo sam tražila rumenilo kome se posle blendanja ne izgubi taj crveni pigment.






Hot pink je nežna pink nijansa toplog podtona i ja bih ga krstila kao Victoria`s Secret pink rumenilo, jer me jako podseća na taj tip Barbie rumenila koje koriste Victoria`s Secret modeli. Jednake je pigmentisanosti kao i Red cheeks, znači samo je potrebno tapnuti četkicom i imaćete dovoljno proizvoda za oba obraza, uz to se savršeno blenda.






Rumenila se mogu nabaviti u Alexandar cosmeticsu ( zvanični uvoznik za NYX u Srbiji ), cena je 528 dinara, što je sasvim razumna cena za rumenilo koje će trajati, kako mi se čini 100 godina.

Da li ste probale neke od ovih rumenila, i koji su vam favoriti?

Do sledećeg čitanja, pozzzzzzzzzzzzzzzz.

7 comments:

  1. Prelepa su :) Ne mogu da verujem koliko su povoljna, bas cu da obratim paznju na njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu. Baš mi prijaju ovako jake nijanse u ove vrele dane. :)

      Delete
  2. Ja sam dobila Natural, ovi tvoji su baš lepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, kakav je Natural? On mi je tek posle par recenzija privukao pažnju, i sad tako čeznem za njim.

      Delete
    2. Lep je baš! Divna boja, mada je malo jače za moje pojmove natural šminke, ali ako se lepo dozira, može svašta da se postigne njim :)

      Delete