Wednesday, July 31, 2013

Preparativa

Mislim da je, drage moje, došao red i da vam predstavim svoju malu kolekciju preparative, tj sve ono što koristim za lice.

Za početak moram da naglasim da imam normalnu do masnu kožu na kojoj se povremeno pojave bubuljice i akne, sa masnijom T zonom, proširenim porama na nosu i po obrazima i sa par ispucalih kapilara oko usana koje vešto maskiram. Zbog toga, kada se radi o dekorativi biram uvek proizvode koji su namenjeni normalnoj do kombinovanoj koži ili čak masnoj koži, a tako je i sa preparativom, mada bi trebalo da razmišljam o uvođenju nekih preparata za hidratizaciju kože imajući u vidu da mi je 29 godina i da moja koža više definitivno nije mladalačka. No, dobro, ovako je za sada, kada budem osetila da mi nešto ne prija svakako ću promeniti, do tada ovo je moja preparativa.



I dva Santa`s little helper proizvoda koja koristim u hitnim slučajevima.



Za umivanje koristim nedavno otkriveni Sofi sapun Iz dubine zemlje, sa kaolin glinom i oduševljena sam njime, divno i temljno čisti lice, blago hladi zato što sadrži mentol i definitivno ga neću menjati jer mi jako prija i koža posle njega bude jako meka i divna na dodir. Cena mu je oko 350 dinara.


Pored ovog sapuna koristim i Baleino sredstvo za umivanje sa voćnim kiselinama, koje je jednako savršeno za moju kožu, blago je, a opet radi nešto na koži, gelaste je strukture i ima sitne čestice za jedan blagi piling. Pre ovoga sam koristila iz iste Baleine linije 3u1 sredstvo za umivanje, piling i masku i iako se čini da se 3u1 sredstvom dobije više za iste pare, meni je ovo sredstvo ipak bolje. Iako sadrži voćne kiseline nigde ne piše da je fotosenzitivno, mada ga ja uvek koristim uveče. Cena je isto negde oko 300-400 dinara i može se nabaviti u svim DMovima.


Sastojci


Nivea visage Stay clean losion koristim tu i tamo, kad osetim da ga koža "traži" mada češće koristim soluciju Acidi borici 3% kao losion (posebno leti), i zadovoljna sam njime.



Zatim, krema koju češće koristim zimi zato što je nekako bogatija, da ne kažem masnija je krema BG pharma Anti Acne kojom sam oduševljena i lice mi zaista procveta kada nju nanesem, a cena je smešna 280 dinara i uzimam je u apoteci. BG pharm takođe ima i liniju za zrelu i osetljivu kožu.


Sastojci





Leti, kao zamenu za ovu kremu koristim Balea Hydro-gel za matiranje lica koje najčešće nanosim kao podlogu za puder.  Odličan je, divno matira, ne otežava kožu, gelaste je strukture (dabome, kad je gel) i ima neke plave čestice i mislim da one matiraju fino kožu. Kupujem je u DMu za neku smešnu cenu 300-400 dinara.




Sastojci



Zatim, tu je i kremica Young derma sa uljem čajevca (koje je jako dobro u borbi protiv bubuljica),  skoro sam je uzela, lepe je teksture, više gelasta nego kao krema, miriše divno (mene podseća na narandže) i meni prija. Uzela sam je u parfimeriji za nekih 280 dinara.





Sastojci



Sledeća dva proizvoda (ili kako ih ja zovem dva smrdljivca) koristim kad mi lice otkaže poslušnost.

Prvi od smrdljivaca (inače je manje smrdljiv) je Ichtyol krema koja se koristi za problematičnu kožu i fino isušuje bubuljice i sve napasti koje odluče da vam poskaču na licu. Nije tragično smrdljiv, mene podseća na miris nafte, i uvek imam blagu averziju kada ga mažem jer imam osećaj da se mažem benzinom. U svakom slučaju, lepo deluje, smiri sve što mi zapreti licu preko noći. Uzimam ga u Lilliju i košta oko 400 dinara.




Drugi smrdljivac ili kako ga ja zovem kozica gel je Manuka gel za kožu bez nepravilnosti. Manuka je gelaste strukture, kada se namaže počne nekako da zateže kožu kao neke gelaste maske, smrdi grozno, na užegli koziji sir (zato ga zovem kozica gel), ali definitivno radi posao, a ja ga najčešće natapkam na bubuljicu koja mi preti i nje do jutra više nema. Može da se nađe u Lilliju i u DMu i cena mu je slična kao i Ichtyol gelu.




Pored ovih preparata za lice tu su i dva pomagača, jedan je Freemanova maska sa glinom, mentolom i limunom koja je poznata na blogosferi. Ja obožavam glinene maske i korstila sam ih nekoliko. Najčešće kupim zelenu glinu pa sebi pravim maskicu (kada se mute maske od gline potrebno je izbegavati metalno posuđe i escajg, tako da treba koristiti ili staklene posude ili plastične), bila je jedna sjajna, 500 gr za nekih 400 dinara u DMu, sada ne uspevam nigde da pronađem tu glinu i zato sam prešla na Freemanovu gotovu masku, a cena joj je negde oko 600 dinara.



Drugi pomoćnik, za utapkavanje na strateška mesta je Puzzle puder za mladalačku kožu koji koristim od puberteta, i baš sam mu verna.



Za kraj jedan proizvod koji je za negu kože, ja sam to skoro otkrila (ne znam da li je bilo ranije ) je Avonov losion sa salicilnom kiselinom za kožu na leđima. Dosta je jak ( prsnula sam malo spreja na vatu i premazala nos i baš peče) ,koristim ga samo uveče i spas je za ovo vrelo letnje vreme kada se koža češće znoji pa je i podložnija stvaranju nepravilnosti. Cena mu varira od kataloga do kataloga (kao uostalom i svim Avonovim proizvodima) ali mislim da je srednja cena oko 450 dinara.




Nadam se da ste izdržale današnji kilometarski post i da vam se dopada.

Do sledećeg čitanja, pozzzzzzzzzzzz.

5 comments:

  1. I ja koristim ovaj Balea gel za umivanje i baš mi odgovara.
    Puzzle puder sam nekada obožavala, ne znam što sam prestala da ga kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od svih sredstava za umivanje koje sam probala ova Balea je ubedljiva najbolja. A puzzle volim da imam u kući za nedaj bože :)

      Delete
  2. Dobro odabrana ekipa :D
    Moram definitivno da probam Freeman masku za lice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekipa mala, ali odabrana :D Što se Freeman maske tiče ni mene nije nešto mnogo privačila dok nisam ostala bez zelene gline. Sad mi je sjajna.

      Delete
  3. Vec neko vreme razmisljam da uzmem ovu "Young derm" u novom pakovanju, ali se sve nesto snebivam...
    Inace, fotosenzitivnost se kod preparata sa vocnim kiselinama odnosi na kozu lica posto ih naneses, ne na sam preparat, tj. njegov sastav. Posto oni vrse blagi hemijski piling, koza je posle toga osetljiva na UV zraka a.k.a. fotosenzitivna. Ali ovaj "Balea" gel sadrzi neku zanemarljivu koncentraciju, pa je koza posle njega ok(kome odgovara:) ).

    ReplyDelete