Friday, September 13, 2013

NEW IN - AVON + Random

Pre svega, drage moje mislim da vam dugujem OGROMNO izvinjenje što me nije tako dugo bilo, ali imala sam puno posla, pa je onda i računar bio prehlađen, a i malo sam se ulenjila, u svakom slučaju, obećavam redovnije postovanje. Da ne bih mnogo dužila prelazim na post.
U početku sam imala ideju za jedan Recycle bin post u kome bih vam predstavila sve ono što sam istrošila u prethodnih par meseci, ali pošto čekam još nešto da do kraja istrošim ide jedan new in




Juče me je Avon prijatno iznenadio mojoj porudžbinom, i evo šta mi je stiglo. Clearskin crna maska za čišćenje pora, Footworks piling sapun za stopala, Footworks stik za pete, Supershock krejon u nijansi Savage i novi dugotrajni karmini Lasting smile iz Color trend kolekcije. 

Da krenemo od preparative:


Clearskin crna maska sa mineralima i 0.5 % salicilne kiseline za čišćenje pora. Maska je u prošlom katalogu bila oko 450 dinara, ima 75 ml. Kada se namaže crne je boje, ali kako vreme prolazi tako ona menja boju u sivu i to je znak da je ona na koži odradila svoje. Ne pecka i ne zateže uopšte, nema jak miris i nisam imala nikakvih nuspojava dok sam je držala. Koža je posle nje zaista fenomenalna, meka na dodir, čista i prelepa, upravo onakva kakva mi bude posle maske od gline. Znam da ima dosta devojaka koje nisu ljubitelji salicilne kiseline koja je baš jaka, ali meni ovakav tip proizvoda odgovara.




Za one koji se interesuju za spisak sastojaka




Footworks piling sapun za stopala sa košticama kajsije i algama. Njega sam uzela jer je bio na promociji, koštao je oko 189 din. ukoliko se uzme još jedan proizvod iz iste linije, a kako sam ja htela da uzmem stik za stopala poručila sam ga. Dosta je malecak za moje poimanje sapuna (mada ne znam koliko ovo da uzmete za ozbiljno jer volim Nesti Dante sapune tj sapunčine), ne deluje grubo, čestice se skoro i ne osete i moram sa priznam da sam mislila da neće moći lepo da skine svu grubu kožu sa peta, međutim prevarila sam se. Divno pilinguje i koža je posle njega stvarno premekana i pete izgledaju kao sa  reklame za Scholl proizvode. 




Zatim stik za stopala. U prethodnom katalogu je bio oko 399 din. Minijaturan je zaista, ima 4 grama i mislim da ću ga potrošiti za 10 dana. To mu je inače jedina mana, jer jako lepo neguje stopala mada mislim da bi isto bilo i da uzmete pantenol kremu koja je jeftinija u smislu da  veću količinu proizvoda manje platite i da je pritom taj proizvod univerzalan. U svakom slučaju  ubuduće neće biti na mojoj šoping listi (za razliku od sapuna).


A sada dekorativa.

Dugotrajni ruž za usne lasting smile. U prošlom katalogu im je cena bila smešna, 189 din. po karminu, tako da sam se ja opustila i naručila čak četiri podstaknuta fenomenalnim bojama koje su predstavljene u katalogu. I to je glavni mač sa dve oštrice pošto je samo jedan od četiri karmina bio onakav kao na slici. Ruževi, inače imaju po 2 grama, a u katalogu su ih predstavljali kao kremasto - dugotrajne. Opet, to je tačno za samo jedan od ruževa.



Pink envy


Sedefni pink karmin hladnog podtona, blago pigmentisan i gotovo neprimetan na usnama, kremast i negujući, ali nisam sigurna u njegovu postojanost. Deluje kao sedefno labelo.


Melodrama


Opet sedefni pink karmin toplog podtona, vuče nekad na crveno, a nekad na narandžasto. Isto kremast, postojaniji, divno izgleda na swatchu, ali meni nikako ne stoji i ne dopada mi se njegova neodređena boja.


Lolita


Potpuni promašaj, makar za mene. Ljubičasto, crvenkasto, braonkasta boja (znam da zvuči ludo, ali tako izgleda) sa dosta sedefa i presijavanja. Negujući efekat je dobar, ali ja za njega imam samo jednu reč: bljak 


Raven


Jarko crveni karmin, toplog podtona, blago mat, bez trunke sedefa i jedini koji je ispunio moja očekivanja. Boja je prelepa, malo je tamniji uživo nego na slici i mislim da bi svakome stajao. Kremast, savršeno neguje i postojanost mu je fenomenalna, isproban na poslu, 8 sati plus ručak i mrdnuo se nije. Definitivno zvezda ove kolekcije.


Swatch na ruci 


I za kraj Supershock krejon u novoj nijansi Savage. Za ove krejone imam samo reči hvale, postojani, meki, pigmentisani,  a ovo je nova, jesenja, zagasito plava nijansa. Cena mu varira od kataloga do kataloga, ja sam ga uzela za nekih 300 din.




I za kraj dve random stvari, nešto malo nakita i moja nova torba.



Nadam se da ste uživale, do sledećeg čitanja, pozzzzzzzzzzzz.

8 comments:

  1. Baš lepe stvaričice, šteta za karmine što ti se ne dopadaju sva 3... Pitala sam se što te nema :)
    Imam sličnu olovku, tamnije plava, dobra je.
    Spava mi se, pa pišem kao pijana :D

    ReplyDelete
  2. I ti si malo odmarala, nije ni tebe bilo jedno vreme :) Imam i ja tu tamniju aqua pop, odlična je stvarno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, ali sad nadoknađujem, ubih postovima :D
      Očekujem neki prelepi makeup look, onako kako ti umeš :)

      Delete
  3. Jao takav mini je i onaj stik protiv zuljeva.
    Sto se tice ruzeva, lepe su boje ali mi se ne dopada sto npr isu stavili nalepnice u tim bojama, pa bar da ne moras da otvaras svaki da bi videl akoja je boja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako. Često je kod njih karmin mač sa dve oštrice. Nikad ne znaš kakav će da bude uživo. stik je stvarno toliko mali da će dospeti u recycle bin uskoro.

      Delete
  4. Uh moram da probam ovu masku, deluje kao nesto sto bi mi jako odgovaralo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko imaš masniju kožu probaj obavezno, odlična je. Najbolja njihova maska definitivno.

      Delete