Sunday, October 27, 2013

Ultra color ruž za usne - RECENZIJA

Pozdrav, drage moje.
Pošto sam imala zahtev za recenziju jednog od Avonovih ruževa koje sam uzela skoro, a predstavila u OVOM postu, odlučila sam da u prvom sledećem predstavim Ultra color ruževe iz Avona.


Ruževi stižu zapakovani u celofan, tako da ste sigurne da ih niko nije pre vas otvarao. Ambalaža je plastična, crna, deluje lepo i luksuzno, a novinu predstavlja providni deo na vrhu kojim možete videti koje je zaista boje vaš ruž ( za razliku od nalepnica koje baš i nisu precizne ). Imaju 3.6 grama, a već par kampanja se nalaze na specijalnoj ceni od 369 dinara.



Avon ih najavljuje kao pigmentisane ruževe predivne, kremaste teksture koje izvlače najbolje iz vaših usana. I zaista pigmentacija im je divna i iz prvog poteza imate divnu punu nijansu, mada se mogu nadograditi. Bez šljokica su, nisu skroz mat, imaju divan sjaj, više kao da su tečni ruževi. I što se nege tiče, u pravu su, zaista su kremasti, popot labela, i što je najvažnije ne isušuju usne. Što se trajnosti tiče, nisam bila u prilici da isprobam, mada mi ne izgledaju kao da morate svaki čas proveravati da li je boja još na usnama.

veštačko osvetljenje

dnevna svetlost


Lava love



Ovo je predivna i rekla bih, klasična crvena nijansa, možda malo svetlija od čuvenog Avonovog Red 2000. Predivno leži na usnama, mada moram priznati da je više letnji nego zimski ruž zato što je nekako jarak, kao da je neonac. U svakom slučaju, dušu dao za pin up make up.



dnevna svetlost- hlad  (najrealnije boje su na ovakvom osvetljenju)

dnevna svetlost - sunce

veštačko osvetljenje


Hibiscus



Ova boja je definitivno moj favorit. Jako, jako liči na moj obožavani Rimmelov Kate Moss 06 (koga više nema u prodaji), mada je malo svetliji, ali to je ta rozo-crveno-narandžasta nijansa. Na momente mi je bilo teško da ga uslikam, upravo zbog te neodređenosti prave boje.



Baš vuče na crveno na ovim slikama, ali je u suštini pink kao što se i vidi na swatchevima.

dnevna svetlost-hlad

dnevna svetlost-sunce

veštačko osvetljenje


Dream fuchsia
 

Ovo je lepa roze-ljubičasta nijansa, ne previše hladnog podtona. Na mene nešto nije ostavila utisak, nisam oduševljena kako mi stoji. Od sva tri koja sam uzela ovoje pravi zimski ruž.



dnevna svetlost-hlad

dnevna svetlost-sunce

veštačko osvetljenje

 Da li ste već nabavile neki od ovih ruževa? Koji su vaši favoriti?

Do sledećeg čitanja, pozzzzzzzzzzzz.

4 comments:

  1. Bas su lepo pigmentovani :),za razliku od senke i maskare koju imam iz Avona koje su mnogo slabe za moj ukus,ovi karmini deluju super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jesu baš pigmentovani i divni, a senke su im sa pigmentacijom stvarno katastrofa, kao da su isprane.

      Delete
  2. Hvala ti puno, definitivno kupujem :) :*

    ReplyDelete