Friday, November 29, 2013

Allin čistač za četke

Pozdrav, drage moje.

Pre nekog vremena sam, u OVOM POSTU, predstavila šta sam to sve pokupovala, i tu sam obećala da ću poseban post posvetiti čistaču za četke. Ovaj proizvod nam stiže iz Allin kompanije, a ja sam, moram priznati, tek od skoro čula za nju, mada je mnogim devojkama i ženama poznat po prirodnim šaponima za kosu. Budući da imam jako suvu, tretiranu kosu, nisam se pronalazila u njihovim proizvodima i mislila sam da ništa njihovo neću nikad kupiti.
Međutim, onda se pojavio njihov čistač za četkice i moram priznati da sam bila oduševljena činjencom da jedna domaća kompanija izbacuje jedan revolucionaran (za ovo podneblje) proizvod.



Ovaj proizvod je, po lansiranju, postao apsolutni hit, i svi su se naprosto pomamili za njim. Sudbina je htela, da sam ja, eto kao neki ćora, propustila da kupim ovaj proizvod. Inače ga ima u Lilliju i sada se vrlo lako nalazi (odmah kod kase je) i košta nekih 300-400 dinara. Pošto sam propustila da ga kupim u tom prvom naletu, sačekale su me negativne recenzije ovog proizvoda (jer, prosto ne može nam svima sve odgovarati), i moram da priznam da sam se malo pokolebala da li da ga upošte uzimam. Međutim, pošto za svako formiranje sopstvenog mišljenja moram nešto probati, odlučila sam se da ga kupim. A ustvari, on je kupio mene. :)

Moram da napravim mali uvod (još jedan) i da objasnim kako sam do sada prala i održavala svoje četkice. U prvo vreme sam koristila neke blage bebi šampone, potom sam, povučena DIY pinterest manijom pravila mešavinu sa šamponom i bademovim uljem (totalna gnjavaža, pre bih bacila prljave četke i kupila nove), pa sam se opet  vratila blagim šamponima. I nije to ništa bilo loše, četke su bile čiste, ok radile posao, nisu se "linjale", ali su uvek imale neki miris posle takvog pranja, ne mogu reći ružan, ali prosto karakterističan. 

Sad malo o samom proizvodu, ima 150 mililitara, dolazi u pink plastičnom pakovanju i radi na šprickanje. A evo šta proizvođač kaže o svom proizvodu:


Na poleđini je takođe istaknut način korišćenja, kao i sastojci:


Moje četkice:


u limenci levo su prljavice, a u limenci desno čistunice

A evo i prljavica na  okupu


Morala sam i izbliza da fotkam da bi se lepo videlo




Proces čišćenja, po preporuci proizvođača bi trebalo da bude da se suve četke naprskaju sredstvom za čišćenje, isperu ispod mlaza vode, onda ponoviti postupak, isediti višak vode i ostaviti da se suše. Ja sam se pridržavala uputstva skoro u svemu, sa jednom razlikom što nisam dva puta šprickala sredstvo nego samo jednom (nekako mi ovo špricnite dva puta liči na uputstvo na šamponima za kosu, iako se samo jednim šamponiranjem kosa lepo opere). 

Prva stvar - miris, mene uopšte ne podseća na gumene bombone. Sredstvo ima karakterističan miris, liči mi na mešavinu trava i alkohola (što i sadrži), a najviše me podseća na kapi od koprive koje sam pila za popravljanje krvne slike. Ideničan miris. Druga stvar - dok perete četke nemate nekako osećaj da su zaista čiste, ne stvara se pena, mada se po boji vode vidi da je prljava tj da sredstvo ipak radi. Treća stvar - nakon sušenja četke su fantastično mekane (u smislu da ne grebu), a opet su zadržale svoju čvrstinu, divno mirišu, odnosno ne mirišu ni na šta i prosto imate osećaj kao da imate nove-novcijate četkice. Tako da sam ja oduševljena ovim proizvodom.

Evo sada opranih prljavica-čistunica





Pored apsolutnog oduševljenja, imam samo jednu zamerku - stippling brush ili tvor četka. Znam da je jako teško postići savršenu Merix, Ariel, Ace belinu na ovoj četki, ali sam ja to vešto uspevala do sada, a evo kako ju je Allin čistač očistio


Svakako da nije prljava, oprana je (dva puta u ovom slučaju), ali ne izgleda čisto tj bockalice se ne bele. Tako da sam ja odlučila da koristim svoj stari sistem (bebi sapun Merima), a da ga nakon pranja sapunom blago isprskam Allinim čistačem i isperem kako bi bio bolje teksture nakon sušenja. I to onda izgleda ovako


Nadam se da vam se svideo današnji post i da vam je bio koristan. Do sledećeg čitanja, baci e abbracci. X.O.X.O.


8 comments:

  1. Ja sam ga kupila u tom prvom naletu i prvo sto mi je proletelo kroz glavu je da nikako ne mirise ni na kakve zvakice nego cak mozda i smrducka..Meni bar miris nikako nije prijatan. Sto se tice toga kako opere cetkice, svidja mi se rezultat. Moju tvoj cetkicu je oprao lepo...nije se belela kao sneg ali je bila "prljavo" bela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se jako sviđa kako pere četkice, ali opet, baš volim da mi se tvorić beli onako skroz :)

      Delete
  2. Nisam ovo probala jos uvek,dobre su ti cetkice :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Biće post o četkama uskoro. :)

      Delete
  3. Nisam ga još probala a vidim da su mišljenja podeljena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je tako izgledalo, ali sam se ipak odlučila na probu. I nisam se pokajala. :)

      Delete
  4. Svidja mi se post. Nakon citanja par negativnih recenzija odustala sam od kupovine ovog cistaca, meni bademovo ulje i baby sampon sasvim fino rade posao, tako da ne bih menjala recept koji funkcionise :) mogla bi da kao jedan od sledecih postova pises o svojoj kolekciji cetkica, vidim da imas bas raznih. Tu rozu bockalicu i cetkice tog proizvodjaca sam vidjala u merkatoru i bila sam malo skepticna prema njima, a vidim da ih imas mnogo, pa me bas zanima kako su se tebi pokazale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Četkice su super, a post o njima sam baš planirala da okačim, fotke su već uslikane, ali imam nekih problema sa računarom koji će se valjda uskoro rešiti, pa će ići post o četkama. :)

      Delete