Thursday, November 7, 2013

EOTD 2

Pozdrav drage moje.

Obećala sam da ću odraditi jedan ovakav post u vidu fotorijala, tj tutorija sa fotkama i listom stvari koje sam koristila za postizanje ovakvog looka, a u pitanju je  smokey eye look koji nosim skoro svaki dan. 
Prvo moram da se izvinim zbog kvaliteta slika, slikane su jednog oblačnog dana sa blicem i meni se lično ne dopada kako su ispale, ali makar nisu mutne.
Što se samog looka tiče, ja sam koristila ove ljubičasto-braon-bordo-rusty boje, mada mislim da bi i druge boje mogle da se iskoriste, treba se malo igrati.

Ovo je finished look, a na usnama sam koristila Essence karmin 08 Color crush.

Prvo pripremim (prajmujem) kapak Alverde bazom za senke. Pored ove koristim još i Avonovu i obe su mi odlične, možda mi boje budu malo pigmentisanije uz Alverdeovu bazu, ali to je zanemarljivo.



Potom koristim bazu u boji, u ovom slučaju Avon Supershock krejon u nijansi Blackberry, divna bordo-ljubičasto-braon nijansa, i nju nanosim sve do pregiba.


Ne morate nešto posebno brinuti o preciznosti, jer će sve to lepo da se izblenda (inače kad se rade smokey eye lookovi preciznost nije potrebna). I znam da deluje jako čudno ovako u procesu nastanka, ali tako mora, posle sve lepo dođe na svoje.

Zatim to lepo izlendam ovom Alverde četkicom (može bilo koja četkica koja služi za nanošenje senke).


I onda to ovako izgleda

Sada na red dolazi ArtDeco mono senka broj 33 u predivnoj narandžasto-nude nijansi. Nju nanosim na pregib smudging četkicom.

Inače sve senkice koje imaju magnet držim u (ili na) metalnoj kutijici iz Libresse uložaka, a pošto sam "kvotu" u kutiji popunila ove senke koje imaju poklopac držim na kutijici.


Onda preko kapka nanosim ovu divnu nijansu iz Flormarovog quada.


Ove nijanse kako sam ih ja nazvala ljuičasto-braon-rasty idu predivno i uz plave i uz zelene
oči.


Zatim pojačavam pregib Flormar mono senkom, ovo je neka braonkasta nijansa i trudim se da je ne nanesem previše (broj stvarno ne znam, kada sam odlepila "zujalicu" sa senke odlepila sam i deo etikete sa brojem).



Zatim, kako bih povezala kapak i pregib uzimam ovu pink koralnu Essence senku (naziv senke ima neke veze sa škampima - Shrimp me ili tako nešto) i lagano je utapkavam četkicom ka pregibu.



Kako bih uokvirila oko koristim običan crni krejon srednje tvrdoće (ne previše mekan da se utopi, a ne ni previše tvrd da bi moglo lepo da se blenda). Ova moja je neka crna stogodišnja olovka, toliko dugo je imam da sam zaboravila koja je, možda Lady Rose ili tako nešto, u rangu Golden Rose.


Prilikom nanošenja nemojte uopšte brinuti o debljini linije ili preciznosti, jer to se u ovom looku ne traži.


Onda počinje blendanje sa tom razlikom što ne blendam čistom četkicom, nego uzmem malo ArtDeco crnu senku (broj je 53) i tako blendam i vučem ka gore.



Sada na red dolazi donji kapak, i najtamniju senku iz istog korišćenog Flormar quada stavljam uz samo ivicu trepavica i blago blendam (može i prstima).



Avon Supershock krejon u nijansi black ide na waterline.



Maskara Essence I love extreme. 


I to je to.


Ovaj look je veoma zabavan, lako se nauči i može imati sto varijacija na temu u zavisnosti od toga koliko dramatično želite da ispadne, i sa kojim nijansama ćete ga raditi.



Nadam se da vam se dopada.

X.O.X.O.







6 comments:

  1. Svidja mi se ovaj look, odlican je i definitivno mi treba ova Avon olovcica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Da blackberry je genijalan, samo nije u svakom katalogu, preskoči par brojeva pa se opet pojavi, zato ga ja uzmem kad god ga vidim.

      Delete
  2. Jako mi se dopada ovaj look, verujem da bi dobro isao na braon oci takodje. Vec neko vreme razmisljam o nekoj senki, a da nije braon :D Jako mi se dopada poslednja slika u kojoj ima ceo postupak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Morala sam malo da proberem koje ću sličke da stavim u kolaž, ali ok je ispalo.

      Delete
  3. Replies
    1. Hvala, biće još ovakvih postova :)

      Delete