Monday, November 4, 2013

FOTD ili How I do my face

Zdravo drage moje.


Dugo sam se premišljala da li da radim jedan ovakav post i odlučila sam se najzad da vam pokažem kako se konturišem, iluminišem i šta sve ne. Za početak jedna before-and-after fotka (nemojte se uplašiti, na levoj fotki sam tak ustala).


A ovo su proizvodi i četke koje koristim svakodnevno




Prvo koristim Balea matirajući gel kao bazu.




Potom ide sakrivanje nedostataka i za to koristim obožavani Maybellinov korektor, i njga izblendam beauty blenderom (nije original nego Ebelinov).




Ovako to izgleda neizblendano.




A ovako kad se fino stopi.




Potom ide Garnier BB krema za masnu kožu u nijansi medium, a za blendanje opet beauty blender.






Onda malo dodam boje na lice uz Golden Rose bronzer u broju 104 koji nanosim Eccotools retracteble kabuki četkom (za konturisanje koristim jači bronzer i on mnogo bolje legne ako nisam ekstra bleda).



Kad sam dodala boju, a pre osvetljivanja lica ja obično sredim obrve i tada koristim dve olovke, obe po nijansi vuku na sivu, jedna je tamnija - Flormar i njome oivičim obrvu, a druga je svetlija - Golden Rose i njome pupunim unutrašnjost obrve i onda malo samo izblendam prstima.




Sad posvetlim lice na određenim delovima (ispod obrva, nos, podočnjaci, iznad usana i obrazi), a za posvetlivanje koristim Golden Rose korektor u ekstra beloj boji.


Izgeda šašavo, znam.

ovako je kad se izblenda

Onda malo konturinga uz Elf stuido conuturing and blush.


neizblendano

Onda uzmem ovu tvor četkicu (izvinjavam se što nije čista).


I ovako bude izblendano.

Onda malo dodam rumenila, trenutno najviše koristim Essence iz LE Oz great and powerfull, i toliko sam oduševljena njime da će biti poseban post o njemu. Nanosim ga mini kabuki četkicom.




Onda samo dodam Alverde šljokičasti iluminator u olovci na ciljna mesta

I voila

finished look


Nadam se da vam se sviđa.
Do sledećeg posta, baci ed abbracci


6 comments:

  1. Jako je lepo, prirodno i sveže izgledaš sa šminkom. :) A lepa si i bez, ovako si samo tu lepotu naglasila. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovo mi dođe neki ritual u šminkanju. :)

      Delete
  2. Odlicno si ovo uradila i uslikala, mnogo si slatka, mnogo :)

    ReplyDelete
  3. Koji je broj ove Flormar olovcice, ako je moguce procitati,ako se nije izbrisao, bas je dobra boja :)

    ReplyDelete