Sunday, November 24, 2013

New in 2

Pozdrav drage moje.


U poslednje vreme sam kozmetiku kupovala na parčiće, pa je i slikanje za blog išlo na parčiće :), i danas ću najzad predstaviti šta sam to lepo kupila u poslednje vreme.



Taaaaaaadaaaaaaaaa, my new ins. Nešto sam kupila, a nešto sam dobila na poklon.

Krećem od kupalica (njih ima najviše, ušla sam tako u DM jednom i svašta nešto lepo videla i naravno kupila).
Balea Rio de Janerio losion za kupanje. Miriše božanstveno, na neke frućkice, ananas je u pitanju, prelep osvežavajući miris. Deo je limited edition i naravno čim vidim nešto njihovo sa LE oznakom ja kupim, a ako mi se svidi miris, napravim zalihe. Svega 189 dinara.



Balea kremasta kupka, mango i ananas. Ranije nisam probavala njihove kremaste kupke, moram da priznam da im je ambalaža takva da me nije nimalo privlačila, ali je koleginica došla na posao sa ovom kupkicom i kada sam je pomirisala morala sam je imati. Trenutno je koristim, i oduševljena sam. Njihove kupalice sam kupovala ranije na osnovu mirisa, nisam nešto obraćala pažnju na negujući efekat, ali ova kupalica me je baš kupila za sva vremena, neguje odlično. Mislim da ne moram da napominjem njen fantastični miris, mada miriše nekako suptilinje u odnosu na Rio de Jenario kupalicu. Čini mi se da je 229 dinara.



Balea piling za tuširanje. Ovaj piling kupujem već treći put, divan je, prelepo miriše, i mnogo više neguje nego recimo Velnein (koji inače kupujem). Postoji i Indian chai varijanta koja isto fantastično miriše, ali je na polici u DM bio samo ovaj. Cena- 189 dinara.



Na red sad dolaze mackalice, moram da priznam da još uvek ni jednu nisam probala. Perlen zauben i Diamanten traum su deo nove Limited edition kolekcije, nešto poput prošlogodišnjih maccarons Čoko-nar i badem-višnja, mada mirišu raskošnije i imaju baš pravi zimski miris. Postoje i kupalice sa istim mirisom, a cena im je 189 dinara.






Balea krema za telo - borovnica. Za nju sam čula samo reči hvale, pa sam, naravno, morala da kupim. Cena - oko 200 dinara.




Sledeće su umivalice (tj jedno nije umivalica nego micelarna, ali hajde, da ih stavim u isti koš).
Balea piling gel sa voćnim kiselinama. Stari potrošen, kupljen novi. Moje mišljenje o njemu pročitajte OVDE.




Mixa micelarna vodica. Potpuna pomama vlada za micelarnim, u početku sam se držala Niveinog dvofaznog skidača šminke, ali sam na kraju odlučila da probam, a Mixina mi je najviše obećavala, ne samo zbog cene (300-400 dinara, u zavisnosti od mesta kupovine), nego i zbog same kozmetičke kuće koja garantuje prirodnu, neinvanzivnu kozmetiku namenjenu osetljivoj koži. Moram da priznam da ga volim, mada mi jedino smeta pumpica, jer mi uvek izađe više proizvoda nego što mi treba, i to je za sada jedina zamerka.



Tools. Odnosno četke. Na raznim blogovima sam našla puno pohvala za nove Aurine četke i odlučila sam da isprobam dve.
Studio plus četka. Po Aurinim rečima ova četka je za lice i njim se može nanositi tečni puder, puder u prahu, bronzer. Četka je čvrsta, ravno sečena, još uvek je nisam probala, ali mi nešto po dodiru ne izgleda kao da je za tečni puder, mislim da bi za takvu vrstu podloge morala biti stubastija, a mekša, ali dobro, probaću pa ću javiti. 


Duo shader dvostrana četka. U sebi ima dve strane, četku za nanošenje senke (njih nikad dosta) i pencil brush. Najviše sam je kupila zbog pencil brush dela, i nije me oduševila. Jeste ona pravog oblika, ali nije prave čvrstine. Ono što ja tražim od ovakve olovke su performanse  MAC 219. 


Dekorativa.
ArtDeco senke 33 i 503. 33 je savršena boja kajsije i koristim je kao bazu na pregibu, a 503 je savršeno pigmentisana mat crna. Oduševljena sam pigmentacijom i planiram da kupim još koju.


 swatch - veštačko svetlo (swatchovana je i olovkica iz Avona)

swatch - sunce (oba  swatcha su rađena bez baze)

Avon color trend krejon u nijansi Turqouise. Ovaj krejon sam, inače, čekala 4 meseca da stigne, sad mi nekako nije za zimski period, sačekaće lepše vreme da bih je nosila.


Avon Supershock Max maskaru sam dobila na poklon i još je nisam isprobala. Inače do sada mislim da nisam koristila ni jednu Avonovu maskaru, tako da je ovo baš prava proba.


Avon ultra colour lip crayon u nijansi Mauve Model. Fenomenalna boja, suv dabome, mi piace. Ukoliko niste do sada videle koje sam još nijanse uzela i šta mislim o ovim Avonovim jumbo olovkama za usne pogledajte OVDE.


Avon ultra colour ruž za usne u nijansi Carnation. Detaljniju recenziju ovih ruževa možete naći na OVOJ STRANI, mada sam morala da probam i druge nijanse (a pošto me je uhvatila manija karmina u boji mesa, uzela sam ovu)


Avon dugotrajni ruž za usne u nijansi Pink peach. Tja, nešto me boja nije oduševila (inače me uvek prevare po katalogu nijanse, posebno kad očekujem mat boju). Ima previše šimera za moj ukus i ne volim kako mi takvi ruževi stoje (inače sam htela mat narandžasto-pink nijansu). Kremasti su i dugotrajni (ovaj ruž u nijansi Vintage Pink me je oduševio).


swatch - veštačko svetlo


swatch - sunce

Essence dugotrajni ruževi - nijanse Wear berries i Natural beauty. Šta reći, ovi karmini su fantastični, obožavam im teksturu, trajnost (mada to baš i nije stay all day dugotrajni karmin, ali stoji dobrih 4-5 sati), pigmentaciju i boje. U početku sam rekla sebi da ću uzeti samo jedan ili dva, ali sam poklekla i sada ih želim sve. Cena 349 dinara.


swatch - veštačko svetlo

swatch - sunce

Avon care lip balm, balzam za usne. Kao veverica što skuplja žireve pred zimu tako i ja balzame za usne. Napravila bih jednom post o svim mojim balzamima, ali me je blam koliko ih imam. I ovaj je jedan od mnogih, a namenila sam da ga koristim kod kuće. Loš pristup proizvodu, tj upakovano u malu, malu teglicu iz koje mi se činilo da ću nehigijenski da kopam noktima (da ne kažem kandžama), ali sam smislila da se poslužim kašičicama koje sam dobila uz Moritz eis sladolede (ah, leto) koje eto čuvam.



I za kraj jedna prskalica. 
Avon Miami party parfemisana prskalica. Dobila na poklon od drugarice. Kaže miriše joj na mene, tj liči na nešto što bih ja nosila, a njoj baš i ne prija. Ja kao hajde, nek je voćno, šprickaću se. I tako je to stajalo kod mene, ja nešto nisam obraćala pažnju, i juče prilikom izletanja iz kuće (ja inače tako izlećem iz kuće stalno da bih pre rekla da ispadam) i kao daj da špricnem nešto, i uzmem ovo. Oduševljena sam, miriše genijalno i sada merkam da uzmem i parfem (inače su me svi usput pitali na šta to lepo mirišem). 


Eto, drage devojke, to je to za ovaj put. Ukoliko imate nekih posebnih želja za recenziju slobodno ostavite wish list u komentarima.

X.O.X.O. plus baci ed abbracci

13 comments:

  1. Koristim vec duze vreme ovu avonovu maskaru i meni je savrsena. lepo digne i izduzi trepavice. ja bih je svrstala u isti rang sa maybellin maskarama mada je avonova skoro duplo jeftinija.

    ReplyDelete
  2. Koristim vec duze vreme ovu avonovu maskaru i meni je savrsena. lepo digne i izduzi trepavice. ja bih je svrstala u isti rang sa maybellin maskarama mada je avonova skoro duplo jeftinija.

    ReplyDelete
  3. Koristim vec duze vreme ovu avonovu maskaru i meni je savrsena. lepo digne i izduzi trepavice. ja bih je svrstala u isti rang sa maybellin maskarama mada je avonova skoro duplo jeftinija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Pa super, baš mi je drago da radi.

      Delete
  4. Imam i ja ovu micelarnu, i jako sam zadovoljna s njom. A zamjerka je ista..:( Ali, ok, ništa strašno, već sam se priviknula. Probaj pumpicu pritiskati malo po malo, a ne odjednom do kraja, onda ne bi trebala pretjerati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se polako privikavam. Probaću na taj način, hvala. :)

      Delete
    2. Ja sam problem sa mixom rešila kupovinom dozera u Alexandru, sjajna investicija ako te nervira pumpica :))

      Delete
  5. super noviteti :)
    imam Carnation i jako ga volim :)

    ReplyDelete
  6. predobri noviteti :D ljubomorna sam na te aura kistove, hocu i jaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Četkice su zaista fine (deo za nanošenje senke je odličan), a jeftine, pravi cheap&chic

      Delete
  7. predobri proizvodi,sve pohvale :)
    obozavam ove senke :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete