Saturday, November 2, 2013

Ultra color lip crayon - RECENZIJA

Pozdrav drage moje.


Kao što ste mogle da primetite pre par postova (tačnije OVDE), ja sam se baš nakupovala nekih stvarčica (najviše Avonovih) i red bi bio da predstavim detaljnije i da izrazim neka svoja zapažanja o tim (silnim) proizvodima.



U prošlom postu sam predstavila Ultra color ruževe za usne, a sad su na redu Ultra color lip crayon ili kako ja volim da ih zovem jumbo lip pencil. Inče ruževi-olovke su definitivno must have ove sezone i mnoge kozmetičke kuće ih izbacuju kao prave mamipare za sve beauty horderke kojima, eto, samo još to nedostaje. Ja sam dosada imala Alverdeove, koje na žalost dolaze u samo tri klasične nijanse i Oriflameove, koje jesu interesantne, ali me nešto nisu oduševile. Stoga sam morala da poručim i ove Avonove onog trenutka kada su se pojavili.




Ruževi dolaze u 6 nijansi, imaju 3 grama i u aktuelnom katalogu koštaju 369 dinara. Ja sam sebi izabrala tri nijanse i to: Risque Rose, Carefree Coral i Reddy for me.  Boje, pigmentisanost i postojanost karmina je fenomenalna, ja sam u potpunosti oduševljena i zadovoljna, kao i činjenocom da nekako interesantno legnu na usne, kao da ste namazale olovku za usta. Sa druge strane, olovke su uglavnom mat, a ovi ruževi baš imaju dosta dosta šljokica. I pošto teksturom jako liče na olovke isto toliko su i suvi. To su im (sa moje strane) dve glavne zamerke. I ne mislim suvi kao Golden Rose karmini, neeeeeeeee. Golden Rose je pojam hidrantnosti u odnosu na njih. Još jedna zamerka je što kad pokušate da razmažete karmin klasičnim trljanjem gornje o donju usnu osećaćete se kao da pilingujete usne jer te šljokice nisu baš male i zanemarljive nego baš grebu. No, pošto za lepotu sve može da  se istrpi, a meni su se boje tooooooooliko dopale (posebno Carefree Coral) odlučila sam da prvo u debelom sloju namažem labelo pa tek onda ruž.


 swatch sa blicem

swatch - dnevna svetlost

Risque Rose

Ovo je jedna baby roze boja, nije baš nude, ali je odlična za plavuše. Ima dosta šljokica, mada uz ovu boju baš dobro ide tako malo šljokičasto. Prava fairy nijansa.




dnevna svetlost

blic


Carefree coral

Ova nijansa je moj apsolutni favorit. Divna, koralno neonska nijansa, i ona ima šljokice, ali one tako lepo legnu uz boju da je to divota. 




dnevna svetlost

blic

Reddy for me

Na prvi pogled izgleda kao zagasito bordo crvena, ali kad se namaže na usne deluje kao lip stain. Nije nešto ekstremno pigmentisana i mislim da je za početnike u nošenju crvenih nijansi ovo prava boja.




blic

dnevna svetlost

Sve u svemu nijanse  su mi se toliko dopale da ću ih definitivno nositi uprkos izrazitoj suvoći, a još jedan plus je odličan mehanizam odvrtanja, ove olovke se ne zarezuju  nego se odvrću na donjem obojenom delu olovke.

Kako se vama sviđaju nijanse? Imate li svog favorita? 

Do sledećeg čitanja, baci e abbracci.

2 comments:

  1. Uh, slažem se za ovo da su presuvi, srećom ja sam samo jedan naručila, mada sam bila u dilemi da li više da ih naručim. :D
    p.s. Meni GR ruževi nisu uopšte suvi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su GR genijalni ruževi sa ekstra pigmentacijom, ali su maaaaalo suvlji od ostalih :)

      Delete