Thursday, December 26, 2013

Moja kolekcija četki

Drage moje, prvo jedno izvinjenje što nisam bila redovna u blogovanju, ali sam imala veliki problem sa računarom koji se, srećom, rešio. 

Pošto je prošli post govorio o načinu na koji održavam svoje četkice, red bi bio i da vam predstavim svoju "neveliku" kolekciju četki. Pošto imam četke raznih namena od raznih proizvođača ja sam rešila da ih sortiram po nameni.




Četke za lice 


Četke za nanošenje pudera



Sa leva na desno:

1. Ebeline beauty blender. Teorijski ovo nije četka, ali je moj omiljeni i najbrži način nanošenja tečnog ili kompakt pudera upravo ovim sunđerom, a ja sam baš njemu posvetila ceo jedan post i to možete videti OVDE. Istina jeste da upija dosta pudera i brže ga troši, ali se i to može preduprediti ukoliko prvo pokvasite sunđer i nakon toga iscedite višak tečnosti iz njega.

2. Eccotools četka za nanošenje tečnog pudera. Postoje mnogo varijanti ovih četki, a ja sam uzela Eccotools. Za cenu se zaista ne sećam koliko je bila, davno sam je kupila, ali mislim da sada košta oko 700 dinara. Spada u drogerijski rang četki, i ja lično volim njihove četkice. E sad, po pravilu ova četka je najbolja za temeljno nanošenje tečnog pudera kojim se postiže izuzetna pokrivenost. To jeste tačno, ali za taj efekat se mora utrošiti dosta vremena da se sve savršeno izblenda posebno zato što ona ostavlja tragove u vidu linija koje se umekšaju nakon silnog mackanja. Lično nije moj favorit za tu namenu, ali sam ja našla gde je koristim. Naime, kada se konturišem tamniju liniju bronzera nanesem upravo ovom četkom pa onda izblendam.

3. Ebelin četka za korektor. Ovo je jedna ravno sečena četka, gustih nabijenih dlaka. Cena joj je oko 450 dinara i uzela sam je u DMu. Ne koristim je za nanošenje korektora, mnogo mi je čvrsta za tu namenu nego je koristim kada nešto na licu treba da izblendam, za to je savršena.

4. UBU stippling brush. UBU četkice se kod nas mogu naći na raznim mestima, ja ih lično nisam videla u DM i Lilliju, mada se mogu pronaći po marketima i manjim parfimerijama. Ovo je moja prva i jedina bockalica i koristila sam je više za blendanje bronzera nego tečnog pudera, jer i njoj treba vremena da na licu izblenda tečni puder, ali je savršena za bronzer, uopšte uzev savršenija mi je za praškaste nego za tečne forme.


Četke za rumenilo/bronzer



Sa leva na desno

1. Oriflame četka za rumenilo. Ova četka se pojavila ove godine u okviru seta - tri četkice za šminkanje (uz ovu su došle i jedna četka za nanošenje senke i jedna za korektor), i ovaj set sam pomenula OVDE. Cena seta je bila oko 800 dinara. Moram da priznam da je još uvek nisam probala, tako da za sada samo pojavom krasi moju kolekciju.

2. Avon dvostruka četka. U pitanju je predivna četka koja se sastoji od dva dela. Jedan (koso sečeni) je za nanošenje rumenila, a drugi za nanošenje ostalih praškastih proizvoda. Mislim da se i na slikama jasno vidi koji ja koristim :) i najčešće ga koristim za konturing, upravo zbog te kosine. Cena je oko 700 dinara.

3. Eccotools retractable kabuki četka. Predivna, mekana četka kojoj je namena all over the face. Ja je koristim, u žaru šminkanja kad treba nešto da stavim (puder u prahu, rumenilo, bronzer) a četka koju inače koristim u te svrhe mi ne bude pri ruci ja onda uzmem ovu kabuki četku i maz-maz. Cena oko 1100 dinara. Jedina mana joj je što se suši 100 godina, upravo zato što je retractable, ali sa druge strane, korisna pri putovanjima, jer je lepo i higijenski spakovana.

4. Studio basic mini kabuki. Ne znam zašto, imam raznih četki za rumenilo, ali ja se držim ove male kabuki. Definitivno ništa drugo ne koristim za rumenila. Cena je bila oko 400-500 dinara, ne sećam se više, davno sam je kupila.

Multifunkcionalne četke



Sa leva na desno

1. Oriflame četka za praškaste proizvode. Nas dve se baš nešto ne volimo mnogo, ona ostavlja crne dlake na mom licu, a ja je retko kad uzimam u ruke. Prvo sam je koristila za nanošenje translucentnog pudera za setovanje, a sada je koristim kao fan brush kad treba da sklonim višak proizvoda sa lica, mada nije baš za tu namenu, grebucka malo. Cene se zaista ne sećam.

2. Aura all over the face brush. Ovako su ovu četku nazvali u Auri, ja sam o njoj pričala u OVOM postu gde možete videti i koliko je koštala.Trenutno sam neke gorepomenute četkice (dvostranu Avon) zamenila ovom u cilju probanja i vrlo sam zadovoljna. Odlične gustine i teksture, divno blenda.

Četke za oči
Četke za nanošenje senki



Sa leva na desno

1. i 2. Aura dvostrane četke. Pominjala sam ih ranije, OVDE, i veoma sam zadovoljna sa ovom delom tj ovom stranom. Četke za nanošenje senki su meni najbitnije, lično više volim kad su pljosnatije za tu namenu, ove su sa malo više raštrkanim dlačicama, možda im je mana što su premekane.
3. Oriflame četka za nanošenje senki. Ova četkica je iz iste Oriflame kolekcije kao i gorepomenuta Oriflame multifunkcionalna, ali toliko različita u performansama. Dlačice su mekane i divne, ne krune se i ne linjaju i ne ostaljaju crnu boju prilikom pranja. Najviše je koristim za tamnije senke ili kada treba nešto u pregibu da senčim, tada zaista blista. Cena je bila oko 300 dinara.
4. Avon četka za nanošenje senki. Deo Avon seta koji sam skoro kupila, i od te tri najčešće korišćena. Prava četkica za nanošenje ili utapkavanje senki, čvrsta, ne grebe i pljosnata. 
5. UBU četkica za nanošenje korektora. Iskreno nikada je nisam koristila u svrhu nanošenja korektora. Koristim je za nanošenje senke i to gotovo uvek za nanošenje svetlih tonova u ugao oka kao highlight. Mada je koristim i za razmrljavanje tamnijih olovaka na kapku koje koristim kao baza za neke lookove. Cena oko 250 dinara.
6. Alverde četkica. Kupljena zato što mislim da nikada nemam dovoljno ovih četkica, i zato što sam, očigledno, imala nekih 300 dinara viška u novčaniku koje sam morala da potrošim. Kad se ulenjim, pa ne perem redovno četke i sve ostale za senke istrošim onda posežem za ovom četkicom i tada mi je drago da je imam. Nije loša mada je mnogo pufnasta i velika za kapak.
7. i 8. Studio basic četkice. Obe su iste četkice, služe za nanošenje senki, s tim što jedna ima aplikator na svom kraju (ja, inače, sve aplikatore koristim za nanošenje baze za senku). Kao i Alverdeova prevelike su i prepufnaste za ono za što bih je ja koristila, neki put ih koristim za senčenje, ili nanošenje bazne senke preko celog kapka.
9. i 10. Essence četkice za nanošenje senke. Ubedljivo najbolje četkice za nanošenje senke (uz ovu poslednju koju tek treba da vam predstavim), koštale su svega 200 dinara i nemam reči koliko su dobre. Preporučujem ih svima, čudotvorne su.
11. MI četka za nanošenje senke. Moja HG četkica, ljubim je pred spavanje, ali bukvalno.  Inače mi je jako teško da objasnim marku, na četkicama piše neko kinesko (ili japansko slovo) i to mi, ja ih kupujem kod mene u lokalnoj parfimerijici, cene su smešne i po mom mišljenju nijedne druge drogerijske četkice se ne mogu meriti sa njima. 

Četke za senčenje



1. Oriflame četka za senčenje. Divna flafkasta četkica za ublažavanje ivica. Obožavam je, mekana, ne linja se i ne mrlja na crno prilikom pranja. Obavezna za svaki look sa senčenjem. Cena joj je bila oko 400 dinara.
2. Studio basic dvostrana četkica. Sjajna četkica, oba kraja su joj fantastična. Savršene čvrstine, ovaj fluffy kraj je divan za ublažavanje ivica, slično kao i Oriflameova četkica, mada mi se čini da joj je vrh kompaktniji i to joj je još jedan plus. Cena oko 400 dinara.
3, 4. i 5. Essence četkice za senčenje.Mislim da činjenica da ih imam tri govori o tome koliko ih volim i koliko su sjajne. 250 dinara, smešna cena za savršenu četku. Muljaju, blendaju, senče, nanose, kad bi im našla još koju namenu mislim da bi bile Supermen.
6. UBU četka za senčenje. Solidna četkica, odlična za pregib. Koštala je oko 300 dinara.
7. Eccotools blending četka. Deo je jednog sjajnog Eccotools basic seta za oči. Odlično blenda. Cena seta je 1000 i nešto dinara.
8. MI četkica za blendanje. Bila je oko 500 dinara, odlična četka,ali ne baš za namenu senčenja. Najčešće je koristim za nanošenje senke preko celog kapka (ne 80-e look plavo do obrva, nego recimo bež senka preko celog kapka).

Četkice za pregib



Sa leva na desno

1. Ebelin četka. Kupila sam je u opštoj pomami, mada je takvog oblika i teksture (koso sečena, sa nabijenim dlačicama, čvrsta) da sam jedno mesec dana samo zurila u nju, jer mi nije padalo na pamet šta bih sa njom mogla da radim (čak sam mislila i da se bocnem njome u oko, po principu možda bi nešto uradila), ali danas sam mnogo pametnija nego što sam bila pre par meseci pa mi je dušu dala za nanošenje senke na pregib. Cena oko 400 dinara.
2. Eccotools četka za pregib. Super četkica. Deo Eccotools seta, i od prvog dana sam znala za šta ću je koristiti pošto su ljudi iz Eccotoolsa na njoj napisali crease. Hvala im na tome. 

Smudging četke



Sa leva na desno

1. Studio basic dvostrana četkica. Pomenula sam je već gore, tj jednu njenu stranu, i ovom smudging stranom sam takođe prezadovoljna, ona je najbliža pencil-like-četkica. A vi se sigurno pitate šta je to  pencil-like-četkica i čemu to služi. E pa to vam je ono kada neka cica na tutorijalu smandrlja nešto sa senkama i to ispadne savršenstvo, a koristila je upravo tu četkicu za postizanje miracle looka.
2. Oriflame četkica za senčenje. Sjajna četkica, koristim je za smudge, malo je čvrsta za blendanje, i njome najčešće nanosim tamnije braon i crne tonove, jer im "čuva" pigment. Nešto mi se čini da nije bila baš nešto jeftina oko 500-600 dinara. Deo je Giordani gold Oriflame kolekcije (ukoliko ja nisam pobrljavila, pa da je Giordani deo Avona).
3. i 4. Aura dvostrana četka. Pominjala sam je u OVOM postu, i tu sam dala svoje mišljenje o njoj koje se nije promenilo.
5. Eccotools četka za smudge. Super četkica, odlična za smokey eyes.
6. UBU smudge četkica. Slična kao i prethodna četkica, samo su joj dlačice malo kruće, čvršća je, ali odlična za smokey. Bila je oko 300-400 dinara.
7. UBU sunđerčići. Ista mi je namena kao i prethodnim četkama, i u početku sam se  bojala da će zato što su sunđeri da se pre raspadnu, ali srećom, ne mrdaju se još uvek. Mana im je što se ne mogu lepo očistiti. 

Četkice za donji kapak (ja konkretno nisam nigde naišla na ovakvo objašnjenje, ovo su moje raspar četkice i nigde drugde ih ne mogu svrstati, pa sam im zato nadenula ovaj naziv, jer ih za to koristim)



Sa leva na desno

1. i 2. UBU četkice za lajner. Nisu baš za lajner, mnogo su debele za izvlačenje savršene crte. Možgu se koristiti za iscrtavanje obrva, ja ih konkretno koristim za donji kapak i ne bunim se.
3. UBU no name četkica. Preko imena ove četkice je bila zalepljena cena tako da nisam uspela da otkrijem za šta su je zaista namenili , ali mislim da sam mu našla pravu namenu. Kad uzmem gel lajner, probaću je i za to. 
4. Avon četkica za korektor. Pošto je mnogo tanka ja sam joj našla drugačiju namenu.
5. i 6. MI četkice za senke. Ove četkice su takođe previse tanke za nanošenje senki pa ih ja koristim za nanošenje braonkastih senki na donji kapak. Cene i jedne i druge su oko 200-300 dinara. 

Četkice za lajner.



Sa leva na desno

1. i 2. MI četkice za lajner. Najsavršenije lajner četkice ikada, savršeno tanke i sjajne za rukovanje. Cena jedne je 250 dinara.
3. UBU četka za lajner. Pošto ovih dana koristim tečni lajner, i tek se oštrim da kupi jedan gelasti, ova četkica još nije isprobana. Nadam se da će služiti svrsi.

Aplikator za nanošenje gelastih senki



Za nastajanje ovog čuda kriva je Ebelin kuća, i poprilično su pogrešili sa ovim proizvodom. Aplikator je koštao oko 400 dinara i u mom slučaju su bačene pare. Aplikator je kao gelast, klati se na dršci kao klackalica što onemogućava bilo kakvo normalno zahvatanje gelastih senki (Essencove Stay all day, recimo), mrljavi i još pritom ne ostavlja nikakav trag na kapku. Ne preporučujem nikom (možda mojim neprijateljima).

To su bile moje četkice, moje Santa`s little helpers, kao što vidite drogerijske su varijante. Nadam se da ste uživale čitajući. Do sledećeg posta, baci ed abbracci. X.O.X.O.

11 comments:

  1. Odlican post, bas si me zainteresovala za par cetkica, probacu da ih nadjem...ova poslednja je po meni ok za glitter, ako ikad koristis suvi pa da ga utapkas u lepak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Hm, nije loša ideja to za gliter, moraću da probam.

      Delete
  2. Divan post :),lepa kolekcija,primamljive su mi UBU cetke :),mada sve su lepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Te UBU i MI četkice su za mene bile pravo otkrovenje. :)

      Delete
  3. Fenomenalno, uživala sam skoro pola sata dok sam detaljno posmatrala svaku od četkica :D obožavam ovakve postove, a ti baš imaš šta da pokažeš :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Drago mi je da ti se dopada. :)

      Delete
  4. Lijepa kolekcija kistova :D ja sam luda za kistovima i ne mogu zamisliti šminkanje bez njih. Jako bih voljela probati te vaše aura kistove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Aurine četkice su stvarno prijatno iznenađenje, a meni su sad na spisku Blush četkice i Real Technics. :)

      Delete
  5. Hello I'am Chris
    Your blog is not on the "Directory Blogspot" ?
    With little site offers free website promotion
    I invite you to join
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 193 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, nails, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    ReplyDelete
  6. Kasno otkrih tvoj blog, pa komentarišem retroaktivno ;)
    Gde uzimaš MI četkice?
    Pozdrav od Monoklice :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :) MI četkice uzimam u parfimeriji Alfa kod mene u Pančevu, samo kod njih sam ih našla.

      Delete