Sunday, January 26, 2014

Disclousure

Dođe tako vreme kada nešto što radite, što volite, u šta ulažete sebe, svoje vreme i trud postane primećeno i prihvaćeno. 
Ovaj blog sam započela pre skoro sedam meseci kao vid javnog dnevnika sa ciljem da predstavim svoju make up rutinu,  šta to volim od kozmetičkih proizvoda, šta mi odgovara a šta ne. I za ovih sedam meseci svašta sam naučila i saznala, najviše o sebi samoj, tako da slobodno mogu da kažem da sam pišući blog sazrela. 
I eto skoro sedam meseci, 20 postova i uskoro 10 000 pregleda kasnije, kada se okrenem i pogledam unazad vidim da se nešto dobro izrodilo. Iz moje tačke gledišta (a nadam se i iz vaše, dragi čitaoci) postovi su se poboljšavali kako je vreme odmicalo. Nisam se nešto preterano bavila statistikom da bih videla da li su te cifre uspeh ili ne, niti me je to preterano zanimalo. Bitno mi je da je moja reč značila makar samo jednoj osobi, i da je makar samo jedna osoba pronašla nešto korisno među ovim stranicama, i moj cilj je uspešno odrađen.
Zašto sam baš sada odlučila da napišem ovaj post? Zato što mi je baš sada pružena mogućnost da sarađujem sa drugim ljudima koji su u mom blogu videli mogućnost da prezentuju svoj proizvod. Ovo je naravno, eufemizam i mislim da većina vas dobro zna šta to znači. Sa druge strane, moram da se ogradim i da kažem javno da će svaki proizvod koji budem dobila od PR predstavništva i koji budem odlučila da predstavim na svom blogu biti naznačen da je dobijen kao PR uzorak, a moje mišljenje o njemu ću iskazati objektivno, iskreno i  bez ulepšavanja, jer moja reč nema cenu. 

Do sledećeg čitanja, X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment