Friday, January 17, 2014

How I do my eyebrows?

Pozdrav, drage moje.

Evo, rešila sam da budem redovna i da vas češće obradujem novim postovima. Pošto su i meni samoj zanimljiviji postovi ovog tipa u odnosu na recenzije proizvoda odlučila sam se za jedan ovakav post, a razlog za to je i što sam prvi put izuzetno zadovoljna finalnim izgledom mojih obrva.



Pre svega da bi obrve izgledale lepo moraju biti pravilo očupane, podšišane i uređene prema obliku lica. I to bi se moglo smatrati celim poslom oko održavanja obrva urednim i lepim, ukoliko ste jedna od onih srećnica koje imaju celovite obrve tj obrve bez rupica. Ukoliko, pak, pripadate većini onda bi trebalo da ih popunjavate olovkama ili senkama za popunjavanje obrva.

Ovako izgleda moja mala družina pomoćnika i sastoji se od Classic eyebrow krejona u nijansi 404, Essence eyebrow seta koji se sastoji od dve nijanse, jedne svetlije i druge tamnije, kao i kose četkice za nanošenje senke, Golden Rose korektora u nijansi 04 i Alverde iluminatora u olovci.


Inače imam solidne obrve, nema puno praznih mesta, na levoj obrvi imam jednu rupicu, ali uopšte uzev nisu loše. Čupam ih redovno, a to kod mene znači čim primetim dlaku koja se pojavila gde joj nije mesto ja uzemem pincetu i čupnem je. Sa vremena na vreme ih podšišam makazicama, ali to ne radim često jer sam jednom preterala u šišanju pa su izgledale kao marinac. Jedan od razloga zašto popunjavam obrve je taj što su dosta svetle, kao i ja uostalom, i samo lice mnogo lepše izgleda kada su obrve popunjene i vidljive.

obrve bez ičega na sebi

Prvo što uradim je da olovkom iscrtam oblik tj okvir obrva


Zatim opet olovkom popunim ona prazna mesta u obrvi (ukoliko bi se ovo radilo senkom, ne bi imalo efekta)


Nakon toga svetlijom senkom iz Essence seta popunjavam unutrašnjost obrva



Potom malo posvetlim deo ispod obrva da bi ih vizuelno izdigla, takozvani efekat face liftinga.





prstima se izblenda

Na kraju samo dodam Alverde iluminator, mada neki put i preskočim ovaj korak




Eto kako ja sređujem svoje obrve, a koliko obrve znače i doprinose celokupnom looku, odnosno koliko bez sređenih obrva look deluje nezavršeno pokazaću vam na ovoj before-after fotki.




fotorijal

Nadam se da vam se dopao današnji post. Do sledećeg čitanja,
 baci ed abbracci X.O.X.O.

20 comments:

  1. Moje nisu ni jedne od ovih primera sa slike :D Vode neku svoju politiku i imaju oblik kakav imaju, ne mogu im nista :)
    Lepo ovo radis, slazem se sa tobom da izgledu daju neku drugu dimenziju :)
    Imas predivne oci...

    ReplyDelete
  2. Moram biti iskrena i reći da su obrve ostale skoro pa zanemarene kada sam vidjela kako si lijepo našminkala oči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :) Namerno sam radila obrve skroz našinkana jer sam htela da pokaže koliko obrve doprinose clokupno looku. Biće tutorijal i za oči, neki vid everyday makeup look.

      Delete
  3. Bas se vidi razlika u krajnjem efektu :) Dopada mi se ovaj momenat sa Alverede hajlajterom moracu da pronadjem tu olovcicu, ja obicno stavim neku senku svetliju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajlajter in je odličan, ima pravo blago šimerastu nijansu. :)

      Delete
  4. Tvojim obrvama sam opcinjena od momenta kada sam ih prvi put videla na forumu :D Odlican post, savrseno si sve objasnila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mada na forumu ima i lepših obrva od mojih, i moram reći da sam kod devojaka sa foruma "pekla zanat" i skupljala savete.

      Delete
  5. Odličan tutorijal! Veoma slično ih i ja sređujem, samo ne koristim senke, već "fiksiram" puderom u kamenu. Imaš prelepe oči! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Interesantna ideja za puder u kamenu, ja ga inače baš retko koristim.

      Delete
  6. Divne obrve, jos divnija sminka. Slazem se da sredjene i lepo oblikovane obrve prave ogromnu razliku, cak i bez sminke na ocima. Ja imam tamne obrve i dovoljno "materijala" da ih oblikujem samo cupanjem, tako da ih retko popunjavam, ali uzivam da gledam slike i tutorijale na ovu temu. Odlican post. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Blago tebi kad imaš "materijala", obožavam lepe i guste obrve.

      Delete
  7. Hi prety! i like sooo much this post :) and you have a nice blog so i follow you. If you eant to visit my blog, you´re wellcome.

    Kisses from Spain

    ARI

    www.misdetallesymas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Imas prelep oblik obrva! :) Moje su slicne, ali problem je sto mnogo brzo rastu u duzinu, ali ne znam sama da ih skratim... Zapravo, nisam ni pokusavala da ih osisam, jer se plasim... Zato moram na svake dve sedmice kod kozmeticarke :/
    Pozdrav,
    Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Ja ih uvek popunim Essence olovkom, totalno mi promene licni opis :)

      Delete
    2. Hvala. :) U početku ni ja nisam nešto bila vešta sa makazicama (pomenuh već da sam se baš prekratila), ali volim kad ih malo potšišam, lakše mi bude da ih posle oblikujem. A za Essence olovku za obrve sam na više mesta čula reči hvale, ali mi je nekako promakla, moram da joj dam šansu uskoro.

      Delete