Tuesday, January 14, 2014

Winter time tag

Pozdrav drage moje,

pošto je ovo prvi post u 2014. godini Srećan Božić i Nova Godina. Ja sam baš uzela pravi odmor od blogovanja, i vreme mi je da se vratim u svakodnevne tokove. Pošto nisam znala koji bi to post zavredio da pude prvi u ovoj godini odlučila sam se za winter time tag koji sam videla kod mojih koleginica Pirlitarke i Beautyholic , a sve u nadi da će nam prava zima sa snegom ipak doći (ne znam za vas, ali meni smeta ovako toplo vreme). 


1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte
Ove zime i za usne i za nokte mi je jedna nisansa poseban fetiš, a to je bordo crvena ili vino crvena bobičasta nijansa, mada može i da se ukombinuje sa nekim lepim šljokicama ili pahuljicama u više novogodišnjem izdanju. Moj predlog:


2. Omiljeni zimski proizvod za usne
To je definitivno labelo, a ove godine moji favoriti su Eucerin labelo i Avon balzam sa vitaminom E koji sam već pominja  OVDE.



3. Odevni predmet koji najčešće nosim zimi?
Definitivno džemperi.


4. Najčešće nošen zimski dodatak
Uvek su to kape, šalevi i rukavice, međutim ova zima se nije nešto pokazala tako da su mi čizme definitivno svakodnevni dodatak.



5. Omiljeni zimski miris sveće
Nešto sa jabukom i cimetom, u svakom slučaju. Uopšte mi zimi prijaju takozvani teži, jači mirisi. Moj predlog





6. Omiljeno zimsko piće
Na prvom mestu svakako kuvano vino, mada može i topla čokolada. Za kuvano vino vam ne treba mogo toga, 250 ml vode, 1 litar ili 750 ml crnog vina (neke žnj kategorije), 4 kašike (supene) šećera, karanfilić i cimet. Poseban gušt je ako u čašu dodate kriške narandže ili mandarine.



7.  Omiljeni praznični film
Love actually mi je omiljeni ne samo praznični film, Polar express takođe gledam u ovo vreme, kao i sve Diznijevo. 




8. Najdraža Božićna pesma
Let it snow u izvođenju Din Martina i All I want for Christmas od Maraje Keri.

9. Omiljena hrana tokom praznika
Pečeno kestenje koje obožavam i kolač anzac za koji sam skoro dobila recept



10. Najdraža Božićna dekorcija
Jelka svakako, ali pošto sam od prošle godine naučila da pravim 3D zvezdu od papira, onda i ona ide na spisak.



Pošto su praznici već prošli na poslednja dva pitanja iz taga neću odgovarati, mada moram reći da mi se prva želja - da se odmorim za praznike definitivno nije ostvarila, naprotiv dođe mi da sad uzmem odmor, ali dobro. Nadam se da vam se dopao ovaj tag i da nije prekasno stigao, taman da se prisetite prazničnog raspoloženja.
Do sledećeg čitanja, X.O.X.O.

Sve fotke (osim za Avon care lip balm) su preuzete sa interneta.

No comments:

Post a Comment