Monday, February 24, 2014

Recycle bin, kantica za smeće, prazno, empties 2

Pozdrav drage moje, vreme je za još jedan Empties post, drugi po redu u mojoj skromnoj blogoholičarskoj istoriji. Meni su ovakvi postovi jako dragi, volim da ih čitam, jer su u vidu skraćenih recenzija, sve potrebno saznam na jednom mestu. Isto tako mislim da bih se osećala kao horder koji samo gomila kozmetiku, ako ne bih radila ovakve postove.


Umivalice i slično za lice


Balea umivalica sa voćnim kiselinama, ovo mi je mislim treće pakovanje koje sam potrošila, i za sada sam joj zamenu našla u Balea soft&cleare sredstvu za umivanje, kao i Vichy normaderm 3u1 umivalici, jer sam želela da kožu malo odmorim od ovog proizoda. Naravno da je i dalje na spisku za kupovinu, ali sam primetila da mi u poslednje vreme nije ništa radila, možda jer se koža malo zasitila, pa je sada na pauzi.
Mixa micelarna, jako mi se dopada, moja prva micelarna i za sada je uzimam jer je odnos cene i kvaliteta na njenoj strani. Imala sam još par micelarnih na spisku za kupovinu, ali me je par recenzija odvratio od istih i za sada ću koristiti ovu, dok ne uzmem Bioderm.
Nivea sredstvo za skidanje šminke sa očiju, dobro je radio posao, lepo je uklanjao šminku, malo se brže potrošilo nego što sam očekivala, ali sam definitivno odustala od nje kada mi je slučajno malo ušlo u oko, pa me je jako iziritiralo. 
Balea soft&cleare tonik, jako lep tonik za lice, posebno za masnu i kožu sklonu bubuljicama, mada je dosta jak. Mislim da više odgovara koži ispod 20. godine, dok je za nas starije kojima je koža sa godinama suvlja i dehidrirana prejak. 
Young derm, krema za lice za kožu sklonu aknama. Jedno vreme mi je ova krema bila odlična, ima divnu teksturu, jako lepo se upija i prosto smiruje kožu, ali mi pred kraj nešto i nije prijala, nekako mi je bila preteška. Za sada je ne bih ponovo kupila.
Avon Clearskin, sredstvo za čišćenje kože leđa. Odličan proizvod, ako vam leđa buknu. Ja sam ga više koristila leti, sada sam ga ponovo uzela. Dosta jak proizvod i nije preporučljivo tretirati druga područja (na primer kožu lica) sa njim.

Tuširalice, mazalice i slično za telo i kosu.

Dahlia tuširalica sa mirisom maline. Kada sam prvi put pomirisala ovo čudo, zaljubila sam se. Najdivniji miris malina koji ste ikad osetili. A onda sam se razočarala. Osim mirisa, ovo čudo ne radi ništa, niti imam osećaj da sam se fino istuširala, a o nezi može samo da se sanja. Ja inače nemam suvu i zahtevnu kožu, ali mi se čini da bih više nege dobila da sam se tečnim saunom kupala.
Avon naturals piling za telo sa mirisom vanile. Još jedne bačene pare. Miris podnošljiv, ali kao piling katastrofa. Ja kad kupim piling očekujem da me drlja kao na primer, Velnea piling (moj favorit). Ovaj piling je pokušao da me neguje, pa kao da nešto pilinguje, a osim mirisa ništa drugo nije ponudio.
Balea losion za telo, kokos. Odličan losion. Neguje, ne masti, koža je divna posle njega, a miriše fantastično, nimalo preteško kako često umeju ovi kokosasti mirisi. Za smešnu cenu od 189 dinara, ovo je prefantastičan proizvod.
Balea young krema za telo. Nadaleko čuveni zucker. Nešto najdivnije što sam probala za kožu i taložim ga u velikim količinama. Miriše prelepo, u isto vreme i slatkasto, i osvežavajuće, a nega je sjajna. Ukoliko ga do sada niste probale, morate, jer ne znam kome se nije svideo. Inače je u početku bio deo LE, ali je toliko tražen da je našao mesto u stalnoj postavci proizvoda.
Avon tretman u spreju. Sjajna stvar za zaglađivanje kose i dodatak sjaja. Nisam sigurna da li ima silikona u sebi (rekla bih da ima), ali ova prskalica meni sjajno radi posao, pošto mi krajevi često deluju suvo, pa tako i nastavljam da je koristim, i uvek imam jednu bočicu kod sebe.

Dekorativa



Max Factor 2000 calories maskara. Ova maskara je duuuuuuuugo, dugo bila moj broj 1, sve dok nisam uzela ovu Essence. Kod maskara mi je bitnije koliki volumen daju trepavicama, nego koliko ih produžuju, tako da gotovo uvek biram maskare sa debljim, stubastijim četkicama, kojima postižem volumen. 2000 calories za sada na pauzi.
Essence I<3 extreme maskara. Kupljena na preporuku i od tada se ne odvajam od nje. Fantastična četkica koja izvlači prelepe trepke. Uzela sam i roze, crazy varijantu sa gumenom četkicom, ali mi ipak više odgovara ova crna.
Essence kremasto rumenilo. Ovo rumenilo je deo LE trend edition The Oz great and powerful koja je bila negde prošlog proleća-leta na Essence štandovima. Osim rumenila, ništa me drugo iz ove kolekicije nije privuklo, a u početku sam mislila da mi ni ono neće odgovarati, ali avaj. Ovo je najbolje, najlepše i najdivnije rumenilo koje sam ikada imala. Prežaliti neću što je LE. Predivno se blenda, nije previše tečno, prave je gustine, bolji čak i od NYX kremastih rumenila, i daje divan breskvasto-prirodan ton obrazima. 
Garnier BB krema, za problematičnu kožu. Mojoj masnoj koži ovaj proizvod fantastično odgovara, i ja sam jako bila zadovoljna njime. Kako nijansom (koristila sam medium), tako i prekrivanjem i celokupnim utiskom na licu. Samo jedna napomena, oseti se malo na alkohol prilikom nanošenja (inače mi i miriše i radi potpuno isto na koži kao i Revlon ColorStay for oily skin).
Golden Rose korektor. Ovo je potpuno beli korektor, u broju 01, a ja ga nisam koristila kao korektor nego kao posvetljivač (iluminator takozvani). Mogao bi da bude neka vrsta zamene za NYXovu olovku Milk, ali Milk ipak nije toliko kremast.
Alverde kremasti puder. Sve više i više se opredeljujem za ovakvu vrstu pudera, jer lepše stoji na mom licu, ne zapušava previše pore i daje predivan, prirodan izgled. Ovaj Alverdeov u providnom pakovanju (ima još jedan u zelenom i taj nije toliko dobar, plus ima neki sitni šimer, bljak) je odličan. Ponovo mu se vraćam čim potrošim Avonov.
Maybelline eraser korektor. Košta oko 900. dindži, dolazi u malom pakovanju i u suštini je korektor za podočnjake. U čemu je caka, pitate se svi, e pa reći ću vam. U tome što je ovo najbolji korektor ikada, ne znam da li zbog ovog sunđera, njegove teksture, moći prekrivanja ili čega već. Moj HG. Ako prestanu da ga proizvode, doći ću im na gajbu i neću da odem dok ga  ne vrate.
Golden Rose brozer. Nijansa koju sam imala je 104, i mislim da je najbolja za svetlokošce. Inače ovaj bronzer važi za najbolji u drogerijskom rangu, a to je stoga što je mat i nema šimer, i deluje jako prirodno kad se nanese.
NN crni kohl krejon. Zovem ga NN zato što se ne sećam više ko je proizvođač. Bio je dobar, mada ima i boljih, ovaj je definitivno penzionisan.
ArtDeco senka broj 524. Ova senka je, na moju žalost, kupljena par dana pre nemilog događaja kada je odlučila da padne na tepih otvorena i prospe se (u stvari nije tako bilo, ja sam inače jako trapava osoba, prosipam ljudima crno vino na krem bele sofe, tako da je čudo što meni uopšte "preživi" kozmetika). Refilovala sam je naravno, i dokupila par dana kasnije novu, biće u new in postu, pa se divite njenoj divnoj boji. ;)

Nadam se da ste uživali čitajući. Do sledećeg posta, un grande bacione.

17 comments:

  1. Finu cifru proizvoda si potrosila :) Def moram baciti pogled i na crnu Essence, vise sam nailazila na pohvale za rozu, te sam crnu skroz izgubila iz vida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, trudim se da trošim. Crna mi je ipak bolja od roze, baš zbog četkice. :)

      Delete
  2. slobodno probaj jos neku Micelarnu, meni je Mixa najlosija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Htela sam da proba i Garnier i Loreal, ali nisam bila oduševljena recenzijama. U Lilliju je promocija Bioderm micelarne, tako da ću je uzeti.

      Delete
  3. Nisam koristila Avon Clearskin, mada leti mi uvek ledja "buknu" zbog sunca, tako da mislim da bi trebalo dati šansu ovom proizvodu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga obavezno, posebno ako su ti leti leđa "kritična". :)

      Delete
  4. Essence rumenilo sam toliko gledala i toliko se dvoumila da li ga kupiti, i nisam, jer imam previše rumenila, a sada mi je beskrajno žao :(
    Balea krema za tijelo je ozbiljno nešto najbolje što sam u životu pomirisala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je žao što nisi probala rumenilo, toliko je divno.

      Delete
  5. Odavno nisam vidjela post sa ovoliko potrošene dekorative:) Bravo:) Meni su essence te maskare obje super, opet imam rozu. Moram probati Balea zucker napokon:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala, mada se jedna maskara (Max Factor) osušila negde pri kraju, a za senkicu, šta reći, šeprtlja. :)

      Delete
  6. Zdravo! :) Zapao mi je za oko GR bronzer, jer sam i ja svetlokozac (citaj Kasper). Da li mozda mozes da uporedis 104 sa 103? Inace sam hladan podton i do sad nikad nisam koristila bronzere jer se plasim kako ce da mi legnu, a svi na koje sam nailizila mi deluju previse tamno... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi, nisam ni videla kako izgleda 103. Uvek uzimam 104 i baš mi lepo legne, još i kad malo izblendam, uopšte se ne primeti. Možda jedino pošto nisi koristila bronzere pre da probaš sa 103 (ako je ona svetlija), mada je meni 104 za svaku preporuku, i ja sam dosta svetla, ali mi je podton čini mi se neutralan. :)

      Delete
  7. Baš si bila vredna :)). Nisam probala ništa iz tvoje kantice, ali mi se dopala Mixa micelarna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) Meni je isto Mixa, odnos cena-kvalitet sasvim solidna.

      Delete
  8. Dosta si toga potrošila, vrijedna si, nema šta :) Nisam još probala ni jednu Balea umivalicu i ova me jako privlači :) Garnier BB krema za masnu kožu je jedina BB krema koja mi odgovara i baš je volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali sad kad stavim new in post, izgledaće da sam "vrednija" u kupovini. :)

      Delete
  9. This is a great post and you have a lovely blog, my dear. I hope we can follow each other, if you decided to follow me on BLOGLOVIN please let me know so I can follow you as soon as possible. xoxo

    www.love-joice.com

    ReplyDelete