Tuesday, March 4, 2014

New in 3

Pozdrav drage moje.
Nakon potrošenih proizvoda, vreme je da vam predstavim čime sam se to počastila. U suštini sam htela da malo manje trošim na kozmetiku, ali mrka kapa, ništa od toga, izdržala sam par dana da ne obilazim radnjice, a onda sam se raspomamila i u par dana nadoknadila sve.



Prva stvar koja mi je bila na listi za kupovinu sa mazalice za usta, i jako sam želela da probam Rosal balzame u boji, pa sam tako pazarila oba.  Labello mazalica je tu da pomogne u borbi protiv suvih usta, a ovu Balea sa trešnjicama sam morala da kupim.



Onda sam otišla do Golden Rosa, pa sam i tamo nešto našla, korektor u nijansi 02, Terra bronzer (moj omiljeni) u nijansi 104, Art Deco senke 524 i 527 (jedna kao zamena za polomljenu senku iz prethodnog posta) i novi Golden Rose Matte ruževi (oduševljena sam  njima) u nijansama 04 i 17.





U DMu me je stiglo oduševljenje kada sam videla da je došao novi LE Dark Romance, i pazarila sam oba ruža 01 red romance i 02 painted love, kao i kremasto rumenilo. U izradi je jedan opsežan post o Essence ruževima koji su u mom posedu, pa ćete u tom postu moći bliže da se upoznate sa ova dva crvendaća.


Nakon toga, odradovao me je Avon paketić, a u njemu Avon naturals set višnja i vanila, Cocoa butter kremu za ruke i telo (oduševljena sam kako neguje, pa sam poručila još jednu), balzam za usta sa medom, Ideal Flawless kremasti puder (trenutno ga trošim, jako je dobar, mada mu je cena malo jača), Supershock krejoni u nijansama Raw Plum i Savage i UCR ruževi u zimskim nijansama: Berry berry nice, Sangria, Oxford Wine i Wine with everything.









Posle se malo nakupilo sa svih strana: Frimen maska za lice sa glinom, i Vitalina Zelena glina, Garnier Perfect blur prajmer, Titania farba za obrve, Loreal gel lajner, Essence I love stage baza za oči, Essence I love smokey jumbo crni krejon, Essence lajner, Rimmel Kate Moss ruž u nijansi 102 (kupljen za štek) i Maybelline colorama senke (odlične).









To bi bilo to od mojih noviteta, ako želite da o nekom proizvodu malo opširnije napišem, naznačite mi to u komentarima, pa ću vam izaći u susret. Do sledećeh posta, bacioni 
X.O.X.O.

11 comments:

  1. Predivni noviteti :) A gde si pronasla GR matt ruzeve? Bas mi se dopadaju nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) GR kupujem kod mene u Pančevu, u Golden Rose parfimeriji.

      Delete
  2. Izgleda da je Pančevo baš lepo opskrbljeno :)
    Zanima me koliko su pigmentovana ova Essence rumenila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da jeste :). Još uvek nisam isprobala rumenilo, mada mi se čini da je dobra pigmentacija.

      Delete
  3. Ćao, možeš li mi reći koliko si platila golden rose bronzer? A inače swatchevi karmina su uvek dobrodošli :) Pozdrav od Jelene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bronzer je bio 450 dinara. Slažem se za swatcheve mada mi se činilo da bi tako bilo prenatrpano. Mada, možda i bude neki update post sa swatchevima :)

      Delete
  4. Replies
    1. Divan miris, a nega onako, kao i druga Balea labela, nije loše, ali nisu za baš ekstremno suva usta.

      Delete
  5. Mislim da su iz DM-a povukli Essence, bar u Beogradu...ili sam ja nesto pomesala :S
    Essence baza mi je ok, a odusevljena sam Garnier prajmerom. Uzela sam ga tek kad se pojavio i redovno ga koristim.
    Crveni karmini su mi u poslednje vreme postali jaaaako zanimljivi ;)

    ReplyDelete
  6. Essence ruževi deluju zanimljivo, nadam se da će tvoja iskustva biti pozitivna (ja imam samo 1 njihov ruž i totalno sam nezadovoljna njime pa se bojim da kupim još neki).
    I može nešto o zelenoj glini?

    ReplyDelete
  7. Colorama senke me najvise zanimaju. A ovi GR karmini su odlicni,imam i taj 04. Jelena

    ReplyDelete