Monday, March 31, 2014

Zelena glina

Pozdrav drage moje. 
Već duže vreme pripremam jedan post o Essence karminima, i veliku muku mučim sa fotkanjem, a rešila sam da to prikažem onako kako želim, pa stoga toliko dugo traje, mada sada ima naznaka da se bliži kraju :). U međuvremenu mi je u komentarima stiglo pitanje o zelenoj glini koju sam predstavila u prošlom postu, a to mi je dalo ideju da napišem reč dve o ovom proizvodu.


Prvo moram da napomenem da imam masniju, ne pretežno osetljivu kožu sa blagom i nasumičnom pojavom akni, obično jednom mesečno i  retko kad mi proizodi prave katastrofu na licu. Glina je moj saveznik u dubinskom čišćenju lica već nekoliko godina i pravim masku od zelene gline jednom nedeljno. U početku sam koristila ručno pravljenju masku, čini mi se da je proizvođač Riznica prirode,  imaju i zelenu glinu za spoljnu upotrebu, i belu glinu za unutrašnju upotrebu. I fino mi je radila ta maska nekolikom godina, ali sam skoro otkrila ovu. Proizvođač je Vitalia, glina ima 500 grama (što je dosta izdašno), i vrlo povoljno za cenu od 300 i nešto dinara, dok je glina Riznice prirode znatno skuplja jer za 400 dinara dobijete oko 250 grama.

Sastav

A evo šta proizvođač kaže o ovom proizvodu


Ovako je glina upakovana, a ja sam svoju prebacila u staklenu posudu sa vakuum zatvaranjem radi lakšeg koriščenja.



A glinu koristim ovako: prvo očistim lice (skinem svu šminku, ukoliko je imam i umijem se) i stavim jako malu količinu kokosovog ulja oko usana i na obraze, jer dok se glina suši ume da zateže, a taj osećaj je poprilično neprijatan (makar za mene) i ovako sprečavam zatezanje lica. Koristim ovo kokosovo ulje, kupljeno u prodavnici zdrave hrane.


A masku pripremam ovako. Prve svega važno je reći da glina reaguje u dodiru sa metalom, tj metal izvlači sve dobre stvari iz gline, pa je važno pripremati je u plastičnim ili staklenim posudama, kao i mešati je drvenim, staklenim ili plastičnim kašikama (ovo staklenim kašikama možda zvuči glupavo, ali ko ima farmaceuta u kući zna kako izgledaju one stare staklene mešalice). Ja svoju mešam u staklenoj posudici sa plastičnom kašikom, mada mi je u planu da u te svrhe kupim drvenu.


Potom uzmem malu količinu gline, oko dve-tri kašičice (napunjene do vrha), što je dovoljna količina za lice i deo vrata, dok mogu da dodam još dve tri kašičice ako želim da namažem masku i na dekolte.


Na ovu količinu gline dodam dve kašičice toplo-vruće vode i mešam dok ne postane gusta kao pasta.


Posle toga nanesem pastu na lice,  u početku sam koristila isključivo prste, i mislila sam da mi pomagalo kao što je četka za nanošenje maski za lice potpuno bespotrebna, moram priznati da njome lakše nanosim, i manje pravim svinjac (svinjac je uvek prisutan kod maski kućneradinosti). Koristim Oriflame četku, koju sam kupila u prošlom katalogu, a cena je bila oko 300 dinara.

Kada se nanese maska izgleda ovako. Nikada ne nanosim masku na područje oko očiju.

Buuuuuuuuuuuuu fotka :)

Kada se osuši maska pobeli i stvrdne se i tada je uklanjam tupferom od vate pokvašenim u toplu vodu.

Osim ove maske, u svom posedu imam i gotove maske od gline, i to ove: Freeman masku glina i limun, Avon Planet Spa masku od minerala Mrtvog mora, kao i dve Valdini maske, jedna za dubinsko čišćenje i druga sa termalni efektom.



Nadam se da ste uživali u današnjem postu.
Bacioni, X.O.X.O.

8 comments:

  1. ja je nisam koristila do sad, ali sestra jeste i bila je zadovoljna rezultatima :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se preporučuje svima, bez obzira na tip kože. Probaj i ti. :)

      Delete
  2. I ja koristim zelenu glinu za home made pripravke, odlicna je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni savršena, uprkos ovim gotovim maskama volim da smućkam i ovu.

      Delete
  3. Koristila sam je za teme glave, nisam za lice. Probaću baš da vidim kako će se kod mene pokazati. :) Buuuuuu fotka je baš buuuuuu, nemoj u sred noći da se krećeš po kući s njom ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da može i za teme glave. Ne znam da li bi meni odgovaralo da probam pošto mi je kosa suva i farbana. Hehe, buuuuu fotka ili "mali zeleni vanzemljak" :D

      Delete