Saturday, April 5, 2014

Essence longlasting lipstick + more Essence lipsticks

Pozdrav drage moje, evo konačno sam privela kraju ovaj post o Essence karminima, a želja mi je bila da vam prikažem nove Essence karmine, kao i one ruževe koji se nalaze u mom posedu, čisto da možete da uporedite kvalitet starih i novih ruževa. 


Evo šta se sve nalazi u mojoj skromnoj kolekciji: 5 longlasting ruževa, 2 ruža iz LE Dark Romance, 2 boje za usne (u suštini ovo su tečni ruževi) i 3 karmina iz stare kolekcije.

Longlasting ruževi

01 Coral calling, 07 Natural beauty, 08 Colour crush, 09 Wear berries i 10 Cotton candy. Svi ruževi su dosta kremasti, jako lepo neguju usne, pigmentacija zavisi od nijanse. Htela sam da kupim i dve crvene nijanse, ali pošto sam uzela dve iz LE onda sam odustala od crvenih, mada, kod mene se to nikad ne zna :). Cena ovih ruževa je 390 dinara.



01 Coral calling

Ovo je prvi ruž koji sam uzela iz ove kolekcije, i mnogo mi se dopao. Predivna koralasta nijansa, odlična pigmentacija i divan negujući efekat. 




Swatch je uslikan na dnevnoj svetlosti

A na usnama izgleda ovako



07 Natural beauty

Ova nijansa me malo podseća na Essence stari All about the cupcake, koji ću takođe predstaviti u ovo postu, mada Natural beauty ima hladniji podton, efekat trajnosti na usnama i nije neki, ali prosto to se i može očekivati od nude nijansi.



Dnevno svetlo






08 Colour crush

Ovo je jedna predivna pink nijansa toplog podtona, i dosta dobro pigmentisan. Moj miljenik.



Dnevno svetlo





09 Wear berries

Kada sam uzimala ovaj ruž, nadala sam se da je više bobičast. Uživo je dosta pinkastiji, i ima hladan ljubičasto pink ton.



Dnevno svetlo





10 Cotton candy

Ovaj je isto jedan od mojih omiljenih nijansi, često ga nosim, a za razliku od 08, ima hladan podton, i pravi je Barbie pink.



dnevno svetlo






LE Dark romance

Limitirano izdanje Dark Romance je sa zakašnjenjem bilo u našim parfimerijama u periodu februar-mart ove godine. Trenutno je izbačen iz asortimana i trebalo bi da se nađe u popust kutijicama.



slika preuzeta sa interneta

Meni su iz ove kolekcije najzanimljiviji bili ruževi i mousse rumenila, i u jednom od new-in postova ste mogli da vidite šta sam uzela.

Potkrala mi se mala greška, desni (tamniji) ruž je Red romance, a levi (svetliji) je Painted love 

01 Red romance
Ovaj ruž na prvu loptu deluje tamno bobičasto crven, međutim (kao što ćete videti na swatchevima) nije uopšte toliko taman na usnama, a meni se, bez obzira na to boja jako dopada, vrlo je nosiva. Po mojoj slobodnoj proceni, iako ova dva ruža imaju istu ambalažu kao i novi longlasting karmini, po pigmentaciji više podsećaju na stare Essence, koji su bili više kao lip stain ili lip balm (doduše, ipak odišu jačom pigmentacijom).




dnevno svetlo





02 Painted love
U ovaj karmin sam polagala mnogo više nade, ali je nedovoljno pigmentisan za moj pojam crvenog. U svakom slučaju, ovo je jedna klasična crvena boja, toplog podtona.



dnevna svetlost







Stay matte boja za usne


Definitivno najbolja pigmentacija i dugotrajnost je glavna odlika ovih ruževa, a to što su mat im je ogroman plus. Čini mi se da su povučeni iz prodaje i da će ih zameniti neki slični tečni ruževi. 


01 Velvet rose

Nude, pink nijansa, predivna na oko, mada meni i ne stoji najbolje, pošto sam dosta svetla. Po nijansi (a i po teksturi) me jako podseća na NYX Hippie chick, s tim što Velvet rose nije hladnog tona. Mana mu je što na suvljim i nedovoljno nahranjenim usnama deluje krečasto i izbrazdava usne.



dnevno svetlo




04 Silky red

Silky red je predivna klasična crvena nijansa, toplog podtona, divne teksture sa mat završnicom. Jedina mana je što poprilično boji zube pa se mora pažljivo stavljati.



dnevno svetlo





Oldies



44 Almoust famous

Ovo je ruž iz stare kolekcije koja je već povučena iz prodaje. Kao i svi stari Essence karmini ne odiše pigmentacijom i podseća na labelo u boji, daje blagi crveno-pink sjaj usnama, a pride ima i šljokice. Jedna od onih šta-mi-bi kupovina.


dnevno svetlo




53 All abput the cupcake

Jedan od najboljih Essence ruževa, sada već i pravi raritet. Fantastična nude nijansa, koja ne umrtvljuje celokupan izgled i koja daje taj divan my-lips-but-better izgled.


dnevno svetlo




65 Glow, neon, glow

Ja bih ovaj "karmin" (znaci navoda su namerno stavljeni) nazvala blow,neon,blow, ali ne želim da budem prosta. Jedino ga mogu opisati kao labelo koje je pokušalo da bude sjaj, i u tom pokušaju izgubilo tri šljokice ( a imao je pet), ali slika govori više od hiljadu reči, pa vas puštam da sami uvidite njegove performanse. Sama ambalaža je jako neonasta i možete je koristiti, šta znam, umesto baterijske lampe.


dnevno svetlo




To bi bilo sve za ovaj put, nadam se da vas nisam mnogo udavila, i da ćete se moći snaći u ovom kilometarskom postu. Izvinjavam se zbog kvaliteta slika, imala sam nekih problema sa aparatom, koje ću, nadam se, uskoro otkloniti.

Do sledećeg čitanja, bacioni.









12 comments:

  1. Super post!
    Nemam nijedan Essence karmin, ali vidim da im svakako treba dati šansu, ima baš lepih boja :)

    ReplyDelete
  2. Hvala. :) Longlasting su odlični, posebno pink nijanse.

    ReplyDelete
  3. Ja imam jedan Essence ruž (iz one linije u roze pakovanjima) i stvarno je grozan, pa sam se zato bojala da probam bilo koji drugi njihov. Zainteresovali su me ovi Dark Romance, ali izgleda da sam zakasnila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda i naletiš na neki Dark Romance, obično kada izbace neku novu LE kolekciju, ova stara završi u popust kutijicama.

      Delete
  4. baš su me zanima li ruževi od Essence inaće puno sam kupovala njihove proizvode ali ne ruževe.. baš ću ih probati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj slobodno. Cena je smešna, neguju lepo i nijanse su pristojne.

      Delete
  5. Imam samo All about cupcake, fin mi je, al' moglo bi to malo bolje. :D Baš sam se nasmejala sam opis ovog poslednjeg, stvarno je karmin u pokušaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali bukvalno je tako. Ja sam taj "karmin" prvo videla na Essence sajtu i pomislila sam da je to neka predivnoća koju moram imati. Kad sam ga kupila nisu imali tester, da jesu sigurno ga ne bih uzela.

      Delete
  6. Divni su svi, a Colour crush imam i stvarno jeste najlepši :)

    ReplyDelete
  7. Neon glow prosto privlaci da ga uzmes, ali kad probas tester ... razocarenje :)

    Imam Coral calling i All about cupcake :)))

    ReplyDelete
  8. Love firts and second lipstick colour! ;-)

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    ReplyDelete
  9. Zdravo draga, pratim tvoj blog, kao i mnoge kozmetičke blogove, a počela sam i ja od skora da pišem svoj, u kome se bavim šminkanjem, domaćom, stranom i prirodnom kozmetikom. Značilo bi mi ako bi me pratila jer pokušavam da se povežem sa što više ljudi koji se bave takvom vrstom bloga. Hvala puno, cmok! http://evenflowmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete